החלפת מלאי מכלי הגזה חד פעמיים ללקוחות בר המים תמי4 מדגם Bubble PLUS (ברי מים שנרכשו החל מיולי 2017)

בעקבות חשש לכשל טכני במספר בודד של מכלי הגזה חד פעמיים, אנו מזכירים כי אין לבצע החלפה של מכל ההגזה הקיים בבר המים עד לקבלת מכלים חדשים. יש לשמור את המכלים שברשותכם.

לתשומת לבכם, ניתן להמשיך את השימוש בכלל פונקציות בר המים, כולל המים המוגזים עד לריקון מוחלט של המכל המותקן בבר המים.

במידה וטרם החלפתם את המכלים המלאים שברשותכם יש להיכנס לקישור לעדכון כמות המכלים להחלפה.

אנו מתנצלים על אי הנוחות...


שאלות ותשובות

איך אני יודע האם האזהרה שפרסמתם רלוונטית אליי?
ההודעה רלוונטית ללקוחות בעלי מכשיר תמי4  Bubble Plus עם מכלי הגזה חד פעמיים בלבד. מדובר על בר המים שהחל להימכר החל מיולי 2017. הלקוחות הרלוונטיים קיבלו מאתנו הודעה ב-SMS או במייל.

 

האם יש סכנה בשימוש בבר המים?
בר המים בטוח לחלוטין לשימוש וניתן להשתמש בכל הפונקציות כולל המים המוגזים. 
במספר בודד של מכלי הגזה חד פעמיים נמצא כשל טכני שמקורו בהעדר רכיב מפחית לחץ. הדבר התגלה בעקבות שלושה מקרי החלפת מכל הגזה חד פעמי במכשיר מסוג באבל פלוס, שבוצעו שלא בהתאם להוראות יצרן ובמהלכם התנתק המכל בעוצמה מבר המים.

מתוך אחריות מלאה וזהירות יתרה אנחנו בוחרים להחליף בשבועות הקרובים באופן יזום את מלאי המכלים המלאים שברשותך. ניתן להמשיך את השימוש בכלל פונקציות בר המים כסדרן, כולל המים המוגזים עד לריקון מוחלט של המכל.

אנו מבקשים שלא לבצע החלפה של מכל ההגזה למכל חדש עד לקבלת מלאי מכלים חדשים שיחליף את המלאי שיש ברשותך. בימים הקרובים תשלח אליך הודעת סמס ובה נעדכן על אופן חלוקת מכלים חדשים.
אנו מבקשים ממך לשמור את המכלים המלאים שברשותך. אנחנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית ופועלים על מנת לספק מכלים חדשים בהקדם.


איך גיליתם את הבעיה?   
קיבלנו מספר פניות מלקוחות בימים האחרונים שהעלו חשש לתקלה טכנית. 


מתי לקוחות באבל פלוס יקבלו מכלים חדשים ותקינים?

החל מה-8.7 נשלחו הודעות לכלל הלקוחות, חלקם כבר ביצעו החלפה למכלים חדשים. במידה וטרם ביצעתם החלפה למכלים הקיימים יש להיכנס לקישור. אנו מבקשים לשמור את המכלים המלאים שברשותך לטובת איסוף בעת החלפתם.

 


איך אני יכול לדעת שהמכלים החדשים שתביאו לי תקינים?

כל מכלי ההגזה שלנו עוברים בדיקת איכות קפדנית טרם שליחתם ללקוחות. לאחר שזיהינו את החשש לכשל הטכני אנו מבצעים את כל בדיקות האיכות האפשריות כדי לוודא שכל המכלים שיוצאים מהחברה תקינים לחלוטין.

 


אני חושש להשתמש במכל הנוכחי שיש לי כרגע בבר המים מחשש שהוא לא תקין. מה לעשות?
אין כל חשש לשימוש בבר המים כולל במים המוגזים. החשש לתקלה הינו רק כאשר מנסים להחליף מכל מלא בגז. רק לאחר ריקון המכל הנוכחי ולאחר שתקבל מאתנו מכלים חדשים ניתן יהיה לבצע את ההחלפה של המכל.


הזמנתי מכלי הגזה ואני אמור לקבל אותם בימים הקרובים. האם אקבל אותם?
בהמשך להודעת סמס ששלחנו לך בנוגע לבר המים תמי4 Bubble Plus שברשותך, אנו מעדכנים אותך שאספקת מכלי ההגזה שתואמה לך לא תתבצע. בימים הקרובים נהיה אתך בקשר ונעדכן על מועד קבלת מכלים חדשים.

 

 

زبائن بار المياه تامي 4 Bubble Plus الأعزّاء، مرحبًا بكم!