דילוג לתוכן העיקרי

שתיית מים במהלך אימון גופני – הטיפים שלכם
אחת ולתמיד: למה חשוב לשתות מים כשקר בחוץ? כך תשתו יותר מים: 5 טריקים שאתם חייבים לנסות! שתיית מים בהריון: כל מה שאת צריכה לדעת! מומחית מסבירה: כך מבטיחים את איכות המים של מכשירי תמי4 בקבוקי מים רב-פעמיים לילדים לעידוד שתיית מים 4 מתכונים למשקאות חמים שעושים חשק לשתות יותר בחורף איך תגרמו לילדים לשתות יותר מים? מומחי שטראוס מים ממליצים זה מדעי: שתיית מים משפרת את היעילות שלכם בעבודה מים כחול-לבן: דברים שלא ידעתם על ברי המים תמי4 למה חשוב שהילדים שלכם ישתו יותר מים? למה חשוב לשתות מים בקיץ? לא תאמינו: זה מה שאנחנו מסננים לכם מהמים שתיית מים במהלך אימון גופני – הטיפים שלכם אל תהיו יבשים: 6 סימני אזהרה לפני התייבשות 6 שיאי המים הגדולים של כל הזמנים כל מה שאתם חייבים לדעת על המים שאתם שותים מים מוגזים VS סודה: לא אותו המשקה! אחד מי יודע: למה מומלץ לשתות מים במיוחד בחג הפסח? מבאר לבר: האבולוציה של מי השתייה 4 סיבות להכניס תמי4 הביתה איך הישראלים אוהבים את המים שלהם? הצצה: מקורות המים הכי יפים בישראל הניסוי המשפחתי שאתם חייבים לראות 5 טריקים לגרום לילדים לשתות יותר מים 5 עובדות מעניינות שלא ידעתם על מים 6 דברים שלא ידעתם שיש לכם במים יש לכם ילדים? כך תדאגו למים שהם שותים כמה מים יש לנו באיברים השונים בגוף למה שתייה מרובה של מים צריכה להיות ההחלטה שלכם לשנה החדשה? משחק שתיית המים שמשגע את העולם מה הקשר בין זיהום אוויר למים שאנחנו שותים? למה מים כל כך מרגיעים אותנו? מה קורה עם המים שלכם לפני שהם מגיעים לברז? כמה מים שותות החיות? 5 טיפים שיעזרו לכם לשתות יותר מים במשרד מחשבון המים שיעזור לכם לעבור את הקיץ בשלום 11 עובדות שלא הכרתם על מים בקבוקי מים רב פעמיים: לשתות יותר מים בנוחות ולשמור על איכות הסביבה איך נדע כמה כוסות מים מומלץ לשתות במהלך היום? למה יש אנשים שלא אוהבים לשתות מים מהברז? מה הקשר בין נורת UV לקורונה? מה עשוי להסתתר בכוס המים שלכם?
מים
מאת: צוות הבלוג
תאריך: 17/03/2016

שתיית מים במהלך אימון גופני – הטיפים שלכם

מחקרים מראים שגם איבוד של 2% בלבד מנוזלי הגוף במהלך פעילות גופנית, עלול לפגוע בתפקוד התקין של גוף האדם. ביקשנו מכם לשתף אותנו בטיפים שלכם לשתייה נכונה בזמן אימון, וזה מה שעניתם.

שתיית מים במהלך אימון גופני – הטיפים שלכם

מים הם המרכיב החשוב ביותר בחיינו. מספיק להזכיר את העובדה, כי שני שלישים ממשקל גוף האדם מורכבים מנוזלים, החיוניים כמעט לכל התפקודים של הגוף ואיבריו השונים, כדי להסביר את חשיבותם.

לפיכך, שתיית מים מרובה חשובה מאוד לגוף על מנת לשמור על תפקודו התקין, ללא קשר לשינויים במזג האוויר. חשיבות צריכת המים רק עולה במהלך פעילות גופנית, כאשר מחקרים מראים שגם איבוד של 2% בלבד מנוזלי הגוף בהזעה עלול להביא לדופק מוגבר, חולשה כללית, התייבשות והתכווצויות שרירים – ולפגוע בתפקוד התקין של הגוף.

במהלך פעילות שקיימנו החודש בפייסבוק בשיתוף עם סטודיו C, ביקשנו מכם לשתף אותנו: "מה הטיפים שלכם לשתייה נכונה בזמן אימון?". הנה כמה מהטיפים הנבחרים שליקטנו:

בר גבלב:

שותה חצי שעה לפני תחילת האימון וכל חצי שעה, וכדי לא לשכוח שמה לי שעון מעורר בנייד שיזכיר לי... וכמובן מרחיקה אותו כך שכדי להפסיק את הנודניק אני חייבת לגשת פיזית להשהות, לשתות ולחזור לאימון.

שתיית מים במהלך אימון גופני – הטיפים שלכם

שירן יעקב:

בזמן פעילות גופנית, המטרה לשמור על מאזן נוזלים יציב ולהחזיר את כמות הנוזלים אותה הגוף מאבד. ברור שבמאמצים עולה קצב איבוד הנוזלים של הגוף על אף הירידה בתפוקת השתן, וזאת הודות לקצב ההזעה וקצב נידוף הנוזלים מהריאות שמתגברים. מומלץ לשתות מים:

  • 3-2 שעות לפני הפעילות – מומלץ לשתות 600-500 מ"ל מים
  • כ-10 דקות לפני הפעילות לשתות 300-250 מ"ל נוספים של מים
  • בזמן הפעילות: כאשר משך הפעילות הוא שעה ומטה מומלץ לצרוך מים בלבד בכמות של 250-100 מ"ל כל 20 דקות

שתיית מים במהלך אימון גופני – הטיפים שלכם

 

מיכל שפרוט:

הטיפ שלי בכך שאני מכינה לקראת האימון בקבוק מים קרים, אך לא קרים מדי. ובכדי לגוון את המים, מוסיפה פלחי לימון או עלי נענע, ואז מקל קינמון. כך גם נעים וגם טעים.

שתיית מים במהלך אימון גופני – הטיפים שלכם

שירי שפיצר:

הטיפ שלי הוא להגיע עם בקבוק מראש מהבית ועם קשית. שמתי לב שאם יש קש בבקבוק - אני שותה יותר.

שתיית מים במהלך אימון גופני – הטיפים שלכם

שתיית מים במהלך אימון גופני – הטיפים שלכם

שירי רב:

אני שותה במהלך כל היום. בבוקר, לפני האימון, במהלכו ואחריו, והטיפ הכי טוב שסיגלתי לעצמי הוא בקבוק מים צמוד בתיק - כזה שהוא רב פעמי ולא מזיק לסביבה, במשקל קל שיהיה לי נוח להחזיק בשעת אימון ולשים בתיק אחריו. אני מקפידה באימון על בקבוק מים זמין לידי ומדי כמה דקות שותה לגימה. לא במאמץ אלא באופן טבעי - כשזה זמין זה פשוט, קל ומשתלב בחיים וגם בספורט.

שתיית מים במהלך אימון גופני – הטיפים שלכם

שני ישר:

כל 20-15 דקות לשתות 150 עד 200 מ"ל, ויש שינוי בתחושתיות, יותר אנרגיה והתאוששות טובה יותר לגוף.

חגית עצמון-דבורה:

אני ממליצה לשתות מים לפני הפעילות וגם במהלכה. לא להמתין לסיום האימון על מנת לשתות. 

שתיית מים במהלך אימון גופני – הטיפים שלכם

שתיית מים במהלך אימון גופני – הטיפים שלכם

אחרי כל הטיפים הללו לנו רק נותר לקוות שתקפידו על שתייה נכונה בזמן האימון, כמו גם לפניו ואחריו, בלי קשר למזג האוויר – כדי לשמור על הבריאות שלכם. לנוחותכם, אנחנו מציעים לכם להגיע לאימונים עם בקבוקי ה-DRINKOUT שלנו, שתכולתם 600 מ"ל. בקבוקים רב פעמיים בעיצוב ייחודי, שניתן לנקות גם במדיח ולהשתמש בהם שוב ושוב לשתיית המים מבר המים של תמי4.

לרכישה