דילוג לתוכן העיקרי

זה מדעי: שתיית מים משפרת את היעילות שלכם בעבודה
מבאר לבר: האבולוציה של מי השתייה זה מדעי: שתיית מים משפרת את היעילות שלכם בעבודה 5 טיפים שיעזרו לכם לשתות יותר מים במשרד כמה מים שותות החיות? מה קורה עם המים שלכם לפני שהם מגיעים לברז? למה מים כל כך מרגיעים אותנו? מחשבון המים שיעזור לכם לעבור את הקיץ בשלום מה הקשר בין זיהום אוויר למים שאנחנו שותים? משחק שתיית המים שמשגע את העולם למה שתייה מרובה של מים צריכה להיות ההחלטה שלכם לשנה החדשה? כמה מים יש לנו באיברים השונים בגוף יש לכם ילדים? כך תדאגו למים שהם שותים 6 דברים שלא ידעתם שיש לכם במים 5 עובדות מעניינות שלא ידעתם על מים 5 טריקים לגרום לילדים לשתות יותר מים הניסוי המשפחתי שאתם חייבים לראות הצצה: מקורות המים הכי יפים בישראל איך הישראלים אוהבים את המים שלהם? 4 סיבות להכניס תמי4 הביתה אחד מי יודע: למה מומלץ לשתות מים במיוחד בחג הפסח? מים מוגזים VS סודה: לא אותו המשקה! כל מה שאתם חייבים לדעת על המים שאתם שותים 6 שיאי המים הגדולים של כל הזמנים אל תהיו יבשים: 6 סימני אזהרה לפני התייבשות שתיית מים במהלך אימון גופני – הטיפים שלכם לא תאמינו: זה מה שאנחנו מסננים לכם מהמים למה חשוב לשתות מים בקיץ? למה חשוב שהילדים שלכם ישתו יותר מים? מים כחול-לבן: דברים שלא ידעתם על ברי המים תמי4 איך תגרמו לילדים לשתות יותר מים? מומחי שטראוס מים ממליצים 4 מתכונים למשקאות חמים שעושים חשק לשתות יותר בחורף 5 בקבוקי מים מיוחדים שיגרמו לילדים שלכם לשתות יותר מים גם בבית הספר מומחית מסבירה: כך מבטיחים את איכות המים של מכשירי תמי4 שתיית מים בהריון: כל מה שאת צריכה לדעת! כך תשתו יותר מים: 5 טריקים שאתם חייבים לנסות! אחת ולתמיד: למה חשוב לשתות מים כשקר בחוץ?
מים
מאת: צוות הבלוג
תאריך: 06/10/2016

זה מדעי: שתיית מים משפרת את היעילות שלכם בעבודה

אתם אולי לא תרגישו את זה, אבל גם התייבשות קלה ולא מזיקה לכאורה תפגע בביצועים שלכם במקום העבודה

אנחנו לא נחדש לכם הרבה כשנזכיר ששתיית כמות מספיקה של מים כל יום היא אחד הדברים החשובים שתעשו. אבל, האם אתם מבינים באמת את הנזקים שנגרמים כשלא מקפידים על כמות נכונה? האם ברורה לכולם החשיבות, ההשלכות והתוצאה של התייבשות, אפילו קלה ביותר, כזאת שכנראה אפילו לא תרגישו? בואו נבדוק את הנושא.

עובדים במשרד? זאת לא סיבה לשתות הרבה מים

מחקרים וספרים מדעיים כבר יודעים שברגע שהגוף צמא, אפילו מעט, הוא מתחיל להתעסק בהישרדות שלו. שתיית מים היא צורך בסיסי של הגוף וברגע שהגוף מרגיש חוסר, הוא מפנה את כל המשאבים שלו לנושא. הגוף נכנס למצב חירום ומתקשה לעסוק בדברים שהם לא שתיית מים, גם אם אתם לא מרגישים את זה פיזית (בנתיים). במצב זה, הגוף שלכם לא יכול לקלוט נתונים, ליצור, לפתח ועוד עשרות פעולות חיוניות לכם במהלך יום העבודה וחיי היום יום.

שתו מים לאורך יום העבודה

 

רוצים לקבל הצעה אטרקטיבית לבר המים תמי4? הקליקו כאן >>

 

במחקר שפורסם בשנת 2014, מצאו כי התייבשות, אף ברמה של פחות מחמישה אחוזים ממשקל גופנו, יכולה להאט את זרימת הדם, דבר שמפריע לפעילות עצבית נכונה. בנוסף, ההתייבשות הקלה משבשת את תפקוד כלי הדם במוח וכתוצאה מכך נפגעים ביצועים קוגניטיביים של המוח, כמו זיכרון לטווח קצר, תשומת לב וזמן תגובה.

כאב ראש בעבודה? אולי לא שתיתם מספיק מים

 

"בהתבסס על ממצאים אלו, זה ברור מאילו שאפילו התייבשות קלה יכולה להשפיע בצורה משמעותית על תפקוד ופוריות במקום העבודה" כתב ג'וספה פאראקו, עוזר פרופסור בקולג' הרפואי וויל קורנל ואחד ממחברי המחקר. ההשפעה, אומר פאראקו, מורגשת בעיקר אצל קשישים וילדים, שגופם פחות טוב בוויסות נכון של נוזלים.

מים בזמן העבודה: הרגל מומלץ

 

אז מה עושים? שותים כמה שיותר מים במהלך היום? לא ממש. ההמלצה העולמית מורה על כ-2.5 ליטרים של מים ביום עבור גברים ו-2.2 ליטרים לנשים. בתרגום לכוסות, מדובר על כ-10.5 כוסות לגברים ו-9.3 לנשים, קצת מעל המיתוס שמדבר על 8 כוסות ביום.

תדאגו שהמים יהיו נגישים לכם בקלות בעבודה

בנוסף, חשוב לזכור כי כל גוף מתמודד עם נוזלים בצורה אחרת והמידות הן לא מדויקות עבור כל אחד. יש להתנסות, לבדוק, להרגיש ולשים לב לסימנים. למשל: אנשים שאוכלים הרבה פירות וירקות צריכים כמות קטנה יותר של מים בכל יום, כי הנוזלים נמצאים כבר באוכל שלהם.
העצה הכי טובה בנושא הכמויות היא לשתות עד שלעתים נדירות תרגישו צמא ובנוסף, לשים לב כי צבע השתן הוא בגוון צהוב בהיר.

לרכישה