דילוג לתוכן העיקרי

זה מדעי: שתיית מים משפרת את היעילות שלכם בעבודה
אחת ולתמיד: למה חשוב לשתות מים כשקר בחוץ? כך תשתו יותר מים: 5 טריקים שאתם חייבים לנסות! שתיית מים בהריון: כל מה שאת צריכה לדעת! מומחית מסבירה: כך מבטיחים את איכות המים של מכשירי תמי4 בקבוקי מים רב-פעמיים לילדים לעידוד שתיית מים 4 מתכונים למשקאות חמים שעושים חשק לשתות יותר בחורף איך תגרמו לילדים לשתות יותר מים? מומחי שטראוס מים ממליצים זה מדעי: שתיית מים משפרת את היעילות שלכם בעבודה מים כחול-לבן: דברים שלא ידעתם על ברי המים תמי4 למה חשוב שהילדים שלכם ישתו יותר מים? למה חשוב לשתות מים בקיץ? לא תאמינו: זה מה שאנחנו מסננים לכם מהמים שתיית מים במהלך אימון גופני – הטיפים שלכם אל תהיו יבשים: 6 סימני אזהרה לפני התייבשות 6 שיאי המים הגדולים של כל הזמנים כל מה שאתם חייבים לדעת על המים שאתם שותים מים מוגזים VS סודה: לא אותו המשקה! אחד מי יודע: למה מומלץ לשתות מים במיוחד בחג הפסח? מבאר לבר: האבולוציה של מי השתייה 4 סיבות להכניס תמי4 הביתה איך הישראלים אוהבים את המים שלהם? הצצה: מקורות המים הכי יפים בישראל הניסוי המשפחתי שאתם חייבים לראות 5 טריקים לגרום לילדים לשתות יותר מים 5 עובדות מעניינות שלא ידעתם על מים 6 דברים שלא ידעתם שיש לכם במים יש לכם ילדים? כך תדאגו למים שהם שותים כמה מים יש לנו באיברים השונים בגוף למה שתייה מרובה של מים צריכה להיות ההחלטה שלכם לשנה החדשה? משחק שתיית המים שמשגע את העולם מה הקשר בין זיהום אוויר למים שאנחנו שותים? למה מים כל כך מרגיעים אותנו? מה קורה עם המים שלכם לפני שהם מגיעים לברז? כמה מים שותות החיות? 5 טיפים שיעזרו לכם לשתות יותר מים במשרד מחשבון המים שיעזור לכם לעבור את הקיץ בשלום 11 עובדות שלא הכרתם על מים בקבוקי מים רב פעמיים: לשתות יותר מים בנוחות ולשמור על איכות הסביבה איך נדע כמה כוסות מים מומלץ לשתות במהלך היום?
מים
מאת: צוות הבלוג
תאריך: 06/10/2016

זה מדעי: שתיית מים משפרת את היעילות שלכם בעבודה

אתם אולי לא תרגישו את זה, אבל גם התייבשות קלה ולא מזיקה לכאורה תפגע בביצועים שלכם במקום העבודה

אנחנו לא נחדש לכם הרבה כשנזכיר ששתיית כמות מספיקה של מים כל יום היא אחד הדברים החשובים שתעשו. אבל, האם אתם מבינים באמת את הנזקים שנגרמים כשלא מקפידים על כמות נכונה? האם ברורה לכולם החשיבות, ההשלכות והתוצאה של התייבשות, אפילו קלה ביותר, כזאת שכנראה אפילו לא תרגישו? בואו נבדוק את הנושא.

זה מדעי: שתיית מים משפרת את היעילות שלכם בעבודה

מחקרים וספרים מדעיים כבר יודעים שברגע שהגוף צמא, אפילו מעט, הוא מתחיל להתעסק בהישרדות שלו. שתיית מים היא צורך בסיסי של הגוף וברגע שהגוף מרגיש חוסר, הוא מפנה את כל המשאבים שלו לנושא. הגוף נכנס למצב חירום ומתקשה לעסוק בדברים שהם לא שתיית מים, גם אם אתם לא מרגישים את זה פיזית (בנתיים). במצב זה, הגוף שלכם לא יכול לקלוט נתונים, ליצור, לפתח ועוד עשרות פעולות חיוניות לכם במהלך יום העבודה וחיי היום יום.

זה מדעי: שתיית מים משפרת את היעילות שלכם בעבודה

רוצים לקבל הצעה אטרקטיבית לבר המים תמי4? הקליקו כאן >>

 

במחקר שפורסם בשנת 2014, מצאו כי התייבשות, אף ברמה של פחות מחמישה אחוזים ממשקל גופנו, יכולה להאט את זרימת הדם, דבר שמפריע לפעילות עצבית נכונה. בנוסף, ההתייבשות הקלה משבשת את תפקוד כלי הדם במוח וכתוצאה מכך נפגעים ביצועים קוגניטיביים של המוח, כמו זיכרון לטווח קצר, תשומת לב וזמן תגובה.

זה מדעי: שתיית מים משפרת את היעילות שלכם בעבודה

"בהתבסס על ממצאים אלו, זה ברור מאילו שאפילו התייבשות קלה יכולה להשפיע בצורה משמעותית על תפקוד ופוריות במקום העבודה" כתב ג'וספה פאראקו, עוזר פרופסור בקולג' הרפואי וויל קורנל ואחד ממחברי המחקר. ההשפעה, אומר פאראקו, מורגשת בעיקר אצל קשישים וילדים, שגופם פחות טוב בוויסות נכון של נוזלים.

זה מדעי: שתיית מים משפרת את היעילות שלכם בעבודה

אז מה עושים? שותים כמה שיותר מים במהלך היום? לא ממש. ההמלצה העולמית מורה על כ-2.5 ליטרים של מים ביום עבור גברים ו-2.2 ליטרים לנשים. בתרגום לכוסות, מדובר על כ-10.5 כוסות לגברים ו-9.3 לנשים, קצת מעל המיתוס שמדבר על 8 כוסות ביום.

זה מדעי: שתיית מים משפרת את היעילות שלכם בעבודה

בנוסף, חשוב לזכור כי כל גוף מתמודד עם נוזלים בצורה אחרת והמידות הן לא מדויקות עבור כל אחד. יש להתנסות, לבדוק, להרגיש ולשים לב לסימנים. למשל: אנשים שאוכלים הרבה פירות וירקות צריכים כמות קטנה יותר של מים בכל יום, כי הנוזלים נמצאים כבר באוכל שלהם.
העצה הכי טובה בנושא הכמויות היא לשתות עד שלעתים נדירות תרגישו צמא ובנוסף, לשים לב כי צבע השתן הוא בגוון צהוב בהיר.

לרכישה