דילוג לתוכן העיקרי

איך נדע כמה כוסות מים מומלץ לשתות במהלך היום?
אחת ולתמיד: למה חשוב לשתות מים כשקר בחוץ? כך תשתו יותר מים: 5 טריקים שאתם חייבים לנסות! שתיית מים בהריון: כל מה שאת צריכה לדעת! מומחית מסבירה: כך מבטיחים את איכות המים של מכשירי תמי4 בקבוקי מים רב-פעמיים לילדים לעידוד שתיית מים 4 מתכונים למשקאות חמים שעושים חשק לשתות יותר בחורף איך תגרמו לילדים לשתות יותר מים? מומחי שטראוס מים ממליצים זה מדעי: שתיית מים משפרת את היעילות שלכם בעבודה מים כחול-לבן: דברים שלא ידעתם על ברי המים תמי4 למה חשוב שהילדים שלכם ישתו יותר מים? למה חשוב לשתות מים בקיץ? לא תאמינו: זה מה שאנחנו מסננים לכם מהמים שתיית מים במהלך אימון גופני – הטיפים שלכם אל תהיו יבשים: 6 סימני אזהרה לפני התייבשות 6 שיאי המים הגדולים של כל הזמנים כל מה שאתם חייבים לדעת על המים שאתם שותים מים מוגזים VS סודה: לא אותו המשקה! אחד מי יודע: למה מומלץ לשתות מים במיוחד בחג הפסח? מבאר לבר: האבולוציה של מי השתייה 4 סיבות להכניס תמי4 הביתה איך הישראלים אוהבים את המים שלהם? הצצה: מקורות המים הכי יפים בישראל הניסוי המשפחתי שאתם חייבים לראות 5 טריקים לגרום לילדים לשתות יותר מים 5 עובדות מעניינות שלא ידעתם על מים 6 דברים שלא ידעתם שיש לכם במים יש לכם ילדים? כך תדאגו למים שהם שותים כמה מים יש לנו באיברים השונים בגוף למה שתייה מרובה של מים צריכה להיות ההחלטה שלכם לשנה החדשה? משחק שתיית המים שמשגע את העולם מה הקשר בין זיהום אוויר למים שאנחנו שותים? למה מים כל כך מרגיעים אותנו? מה קורה עם המים שלכם לפני שהם מגיעים לברז? כמה מים שותות החיות? 5 טיפים שיעזרו לכם לשתות יותר מים במשרד מחשבון המים שיעזור לכם לעבור את הקיץ בשלום 11 עובדות שלא הכרתם על מים בקבוקי מים רב פעמיים: לשתות יותר מים בנוחות ולשמור על איכות הסביבה איך נדע כמה כוסות מים מומלץ לשתות במהלך היום?
מים
מאת: צוות הבלוג
תאריך: 01/10/2020

איך נדע כמה כוסות מים מומלץ לשתות במהלך היום?

"למה אתה אומר שלא שתיתי מספיק מים היום, אבל הרגע שתיתי כוס מים!"

כולנו יודעים כמה שתיית מים תורמת לבריאות שלנו. שתיית מים מרובה מספקת לנו אנרגיה, היא עוזרת לזרימת החמצן בגוף שלנו ומונעת כאבי ראש.

למעשה בגלל שרוב הגוף שלנו מורכב ממים הוא זקוק למים בתדירות גבוהה כדי להתקיים. כשזה לא קורה עלולות להתפתח בעיות כמו התייבשות, נזק לאיברים שונים בגוף, מחלות ועוד.

לכן חישוב צריכת מים מדויקת היא צורך חיוני עבור הגוף שלנו. הנה כמה יתרונות הנובעים משתיית מים בכמות המתאימה לגופנו:

  • משפרת את ספיגת החומרים בגוף שלנו וזרימה שלהם ממקום למקום
  • שתיית מים חיונית עבור המרצת השרירים שלנו ומונעת איבוד נוזלים מוגבר במהלך פעילות גופנית מאומצת
  • המים עוזרים לנו בתפקוד כליות תקין ובמניעת היווצרות אבנים בכליה
  • מניעת התייבשות קלה שמפחיתה את האנרגיה שלנו
  • שיפור של היכולות הקוגניטיביות שלנו החל ממטלות פשוטות ועד למטלות מורכבות
  • חיזוק המערכת החיסונית שלנו באמצעות חמצון של מערכת הדם, הסרת רעלים מהדם, סיוע בעיכול, הגברת הסרוטונין, מניעת נדודי שינה ועוד.

כמה כוסות מים מומלץ לשתות?

אבל כמה צריך לשתות? בדומה לספירת הקלוריות המומלצת ששונה מאדם לאדם כך גם בשתייה. קשה לחשב אותה במדויק. אז נכון, לגברים מומלץ לשתות כ- 15 כוסות ביום, ולנשים מומלצות כ-11 כוסות מים. אבל זה הרי גם תלוי בגיל, מין ועוד מדדים. ומה אם אני אישה בהריון? ומה אם אני ספורטאית או ספורטאי לפני אימון?

לכן כדי למדוד כמה מים כדאי לכם לשתות מדי יום פיתחנו עבורכם מחשבון מיוחד שעוזר לכם לעשות סדר.

רוצים לדעת כמה כוסות מים כדאי לכם לשתות ביום? כנסו למחשבון המים של תמי4, ותדעו.

לרכישה