דילוג לתוכן העיקרי

כך תשתו יותר מים: 5 טריקים שאתם חייבים לנסות!
מבאר לבר: האבולוציה של מי השתייה זה מדעי: שתיית מים משפרת את היעילות שלכם בעבודה 5 טיפים שיעזרו לכם לשתות יותר מים במשרד כמה מים שותות החיות? מה קורה עם המים שלכם לפני שהם מגיעים לברז? למה מים כל כך מרגיעים אותנו? מחשבון המים שיעזור לכם לעבור את הקיץ בשלום מה הקשר בין זיהום אוויר למים שאנחנו שותים? משחק שתיית המים שמשגע את העולם למה שתייה מרובה של מים צריכה להיות ההחלטה שלכם לשנה החדשה? כמה מים יש לנו באיברים השונים בגוף יש לכם ילדים? כך תדאגו למים שהם שותים 6 דברים שלא ידעתם שיש לכם במים 5 עובדות מעניינות שלא ידעתם על מים 5 טריקים לגרום לילדים לשתות יותר מים הניסוי המשפחתי שאתם חייבים לראות הצצה: מקורות המים הכי יפים בישראל איך הישראלים אוהבים את המים שלהם? 4 סיבות להכניס תמי4 הביתה אחד מי יודע: למה מומלץ לשתות מים במיוחד בחג הפסח? מים מוגזים VS סודה: לא אותו המשקה! כל מה שאתם חייבים לדעת על המים שאתם שותים 6 שיאי המים הגדולים של כל הזמנים אל תהיו יבשים: 6 סימני אזהרה לפני התייבשות שתיית מים במהלך אימון גופני – הטיפים שלכם לא תאמינו: זה מה שאנחנו מסננים לכם מהמים למה חשוב לשתות מים בקיץ? למה חשוב שהילדים שלכם ישתו יותר מים? מים כחול-לבן: דברים שלא ידעתם על ברי המים תמי4 איך תגרמו לילדים לשתות יותר מים? מומחי שטראוס מים ממליצים 4 מתכונים למשקאות חמים שעושים חשק לשתות יותר בחורף 5 בקבוקי מים מיוחדים שיגרמו לילדים שלכם לשתות יותר מים גם בבית הספר מומחית מסבירה: כך מבטיחים את איכות המים של מכשירי תמי4 שתיית מים בהריון: כל מה שאת צריכה לדעת! כך תשתו יותר מים: 5 טריקים שאתם חייבים לנסות! אחת ולתמיד: למה חשוב לשתות מים כשקר בחוץ?
מים
מאת: צוות הבלוג
תאריך: 19/10/2015

כך תשתו יותר מים: 5 טריקים שאתם חייבים לנסות!

לשתות מספיק מים ביום נשמעת משימה פשוטה, אבל לפעמים המשימות הפשוטות הן אלה שחומקות לנו מתחת לרדאר. מעוניינים להגביר את כמות המים שאתם שותים, אבל שוכחים בכל פעם מחדש? הנה כמה שיטות שיכולות לעשות את כל ההבדל...

 

 

1. לשתות כוס מים על כל כוס קפה או תה

שתיתם קפה? שתו כוס מים מתמי4

יש מומחים שטוענים שגם משקאות המכילים קפאין יכולים להיכלל במניין השתיה היומי, אך הנושא שנוי במחלוקת. כדי להיות על הצד הבטוח, עשו לעצמכם הרגל ושתו כוס מים מיד אחרי קפה או תה. המים יעזרו לכם גם למנוע כאבי ראש שיכול להיגרם משתיה של משקאות עתירי קפאין.

2. לשתות מקשית

מכירים את זה שאתם שותים מיץ תפוזים או קפה קר, ואתם מרגישים שאתם יכולים ללגום את כל הכוס בבת אחת? כל הטריק הוא בקשית. נסו לעבור לשתות את המים שלכם באמצעות קשית, ותראו שזה גורם לכם לשתות יותר. בניגוד ללגימות, שמגבילות את כמות המים, הקשית יוצרת רצף שכיף להמשיך וללגום עוד ועוד.

שתייה מקשית

3. לשתות סודה

אם אתם מאלה שצריכים גיוון, דרך נפלאה להכניס קצת עניין למים היא להפוך אותם לתוססים. סודה יכולה להיות תחליף נפלא למשקאות ממותקים עתירי סוכר או דיאטטים. חפה מכל חומרים כימיים, הסודה תגוון לכם את חוויית השתיה ותגרום לכם לשתות יותר.

4. להוסיף למים פירות הדר

תוסיפו פירות למים מתמי4

נצלו את פירות העונה והוסיפו פרוסות של פרי ההדר האהוב עליכם לתוך כוס המים. נגיעה קטנה של תפוז, לימון או אשכולית אדומה תוסיף למים ארומה נפלאה ומגוונת. הבונוס הגדול הוא שהכל כמובן טבעי טבעי, בלי סוכר או ממתיקים מלאכותיים. לחיים!

5. לשתות מכוסות גדולות

אין טריק פשוט מזה וזה כמעט מובן מאליו, אבל אם תשתו מכוס גדולה יותר, תמצאו את עצמכם שותים הרבה יותר. התובנה הפשוטה הזו מתאימה בעיקר למי שלא זוכר לשתות מספיק פעמים ביום. צעד קטן לספל שלכם, צעד גדול לכמות המים שאתם צורכים.

שתו מים מכוס גדולה

 

 

לרכישה