דילוג לתוכן העיקרי

כמה מים ילדים צריכים לשתות ביום?
5 דרכים לשמור על בריאות הילדים בחורף איך לגרום לילדים לשתות יותר בקיץ? איך מחזירים את הילדים (ואתכם) לשגרה? הילדים משועממים? 4 ניסויים ביתיים עם מים שאפשר לערוך בבית כל הדרכים לגרום לילדים לשתות יותר מים איך תעודדו את הילדים לשתות מים בטיולים? 5 טיפים שעובדים איך משכנעים את הילדים לשתות יותר מים בבית הספר? קבלו 5 טיפים הילד לא שותה מספיק מים? יש לנו פתרון מעולה בשבילכם כך תעבירו את ל"ג בעומר בהנאה ובבטחה – הטיפים הטובים ביותר לחג הקשר בין הרטבת לילה לבין מחסור בשתייה בקרב ילדים חידון המים של תמי4 - למדו את ילדיכם הכל אודות מקורות המים בישראל! כמה מים ילדים צריכים לשתות ביום? מיכל הקטנה מציגה: 5 טיפים שיגרמו לילדים שלכם לשתות יותר מים הילדים שלכם עושים ספורט? אתם חייבים לקרוא את זה ילד יקר, תשתה כמוני: כך תשפיעו על הילדים הילד אינו מרוכז בבית הספר? בדקו אם הוא שותה מספיק מים סרטון אישי לכל ילד! כך הילדים ישתו יותר מים 7 טיפים יצירתיים שיגרמו לקטנטנים לאהוב למחזר 5 טריקים שיגרמו לילדים שלכם לשתות מים בחורף 5 משחקי מים שווים לילדים 3 הדרכים היצירתיות ביותר לקישוט כוס מים עם הילדים צפו: מה ילדים חושבים על מים?
ילדים
מאת: צוות הבלוג
תאריך: 11/01/2017

כמה מים ילדים צריכים לשתות ביום?

כולנו יודעים שהילדים שלנו צריכים לשתות מים כל יום, אבל לא יודעים בדיוק כמה. בדיוק בשביל זה, הכנו עבורכם (ועבור הילדים) מדריך קצר. אז האם הם שותים מספיק?

כולנו יודעים שהילדים שלנו צריכים לשתות מים כל יום, אבל לא יודעים בדיוק כמה. בדיוק בשביל זה, הכנו עבורכם (ועבור הילדים) מדריך קצר. אז האם הם שותים מספיק?

 

כמה מים הילדים שלנו צריכים לשתות? ככל שהם גדלים - התשובה היא כנראה יותר ממה שהם שותים בדרך כלל.

 

pic_for_blog-1-3

 

לשאלה כמה בדיוק אין תשובה אחת. כמות השתייה המומלצת לילדים מורכבת משורת גורמים כמו גיל, מין, מזג אוויר, דרגת הפעילות הגופנית שלהם, מצב בריאותי, סוג הביגוד שלובשים ועוד.

 

אבל יש כיוון כללי. על מנת בכל זאת לתת כיוון לכמות השתייה היומית, מומלץ לאמץ את המלצות השתייה שנקבעו ע"י IOM, המכון לרפואה שהוא חלק מהאקדמיה הלאומית בארה"ב. המלצותיו מבוססות על ממוצע צריכת מים כפי שהוכח במחקרי סקר בקרב ילדים בגילאים שונים.

 

אצל תינוקות לרוב נוהגים להקפיד - ובסך הכול עד שנה לרוב הכמות המומלצת היא 800-700 מ"ל ביום (כולל הנוזלים ממזון מוצק). ככל שגדלים גם הכמות כמובן עולה, ומגיל 9 החוקרים מצאו צרכים שונים אצל בנים ובנות. הבנים שגופם לרוב גדול יותר זקוקים גם ליותר מים - ובגיל ההתבגרות הפער משמעותי (3.3 ליטר מול 2.3 לבנות).

 

pic_for_blog-1

 

בבדיקה שערכנו נמצא כי משפחות מעידות שמאז שיש להן את בר המים תמי4 בבית כל המשפחה והילדים בפרט שותים יותר מים. הורים, חשוב מאוד שתשימו לב שהילדים שותים, גם כשהם לא בבית על מנת לשמור על בריאותם. לרוויה!

לרכישה