דילוג לתוכן העיקרי

מה מסתתר במשקאות שלכם? צפו
מה הקשר בין שתיית מים לאורח חיים בריא? מה מסתתר במשקאות שלכם? צפו הקשר בין שתיית מים לתזונה בריאה בקרב ילדים הקשר בין שתיית מים למניעת השמנת יתר בקרב ילדיכם זהירות, מתוק לפניך: הסכנות בשתיית משקאות ממותקים רוצים שינוי: למה ואיך לעבור ממשקאות ממותקים למים? החוק היבש: איך לטפל ולמנוע התייבשות בקרב ילדים? איך מקפידים על תזונת הילדים בבית הספר? אמא, אבא, כואב לי: איך לטפל ולמנוע כאבי ראש אצל ילדים? 5 דברים שלא ידעתם על משקאות ממותקים חכמים בשמש - כך תהנו ותשמרו על עצמכם בעונה האהובה ביותר על הישראלים איך שומרים על העור מפני השמש? קבלו 5 טיפים פעילויות הספורט שיעשו לכם את הקיץ 8 טיפים לשמירה על המשקל בתקופת החגים הטיפים שאתם חייבים לקרוא לפני שאתם מתחילים לרוץ מדריך: כך תשמרו על הבריאות במהלך החורף 5 שייקים בריאים וקלים להכנה 6 יתרונות לשתיית מים עם לימון כך תימנעו ממשקל עודף בחג לקראת החזרה ללימודים: 6 טיפים לתזונה נכונה בבית הספר 5 טיפים לשמירה על המשקל בחג החנוכה אורח חיים בריא לילדים: איך מתחילים? הסוד נחשף: 7 דרכים שיגרמו לכם לרצות להיכנס לכושר כך תהפכו את הדיאטה שלכם להצלחה מסחררת כל הטיפים להליכה נכונה ובריאה פילאטיס מזרן או מכשירים? 5 טיפים שיעזרו לכם לשמור על הדיאטה כל מה שלא ידעתם על משקאות אנרגיה איך תדעו כמה סוכר יש במשקאות שלכם? לכבוד השנה החדשה: הרגלים שנרצה להיפטר מהם והרגלים חדשים שכדאי לנו לאמץ לא רק נזקי השמש: כל מה שאתם צריכים לדעת על אמצעי הזהירות בים אחת ולתמיד: האם זה לא בריא לשתות בזמן האוכל? חשיבות שתיית מים במהלך ההיריון מה קורה בגוף כששותים רק מים? מה הזמן הכי טוב לשתות מים? אז מה אם קר: למה דווקא בחורף חשוב לשתות מים? החורף מגיע: כיצד שתיית מים יכולה לסייע לנו להתמודד עם התקררויות? לא תאמינו כמה קלוריות יש במה שאתם שותים ההשפעות של שתיית מים על העור הסוכרים השקטים: הקלוריות שמגיעות אל גופנו בלי שנשים לב חשיבות שתייה לאחר הלידה: לאשה המיניקה וליילוד כמה צריך לשתות כשמתאמנים? לא תאמינו כמה סוכר יש בשתייה שלכם למה כדאי לכם לשתות מים לפני השינה? כך נלחמים בעולם במשקאות ממותקים בלי סוכר: תוספות טבעיות למשקאות חמים 10 טיפים לאורח חיים בריא איך זוכרים לשתות מים בקיץ?
בריאות
מאת: צוות הבלוג
תאריך: 23/08/2016

מה מסתתר במשקאות שלכם? צפו

אם הייתם יודעים כמה סוכר יש בכוס מיץ פטל או בפחית משקה אנרגיה, כנראה שהייתם חושבים פעמיים אם להכניס אותם הביתה צפו בסרטון וקבלו סיבה נוספת למה חשוב להקפיד לשתות בעיקר מים?

אתם כבר מכירים את הסיבות לשתיית מים: המים מסייעים לניקוי הפסולת מהגוף, תורמים לבריאות העור ולמראה זוהר, עוזרים לנו לחוש רגועים וחדי מחשבה, ובקיץ חשוב להקפיד על כך במיוחד כדי למנוע התייבשות.
אבל יש סיבה נוספת לכך שחשוב להקפיד על שתיית מים – זהו המשקה היחיד שגם בריא לגוף, וגם חסר קלוריות – כלומר תורם לשמירה על משקל גוף תקין.

מים זה עניין של הרגל


אולי לא שמתם לב לכך, אבל מאחר שמשקאות ממותקים מלאים בסוכר, החישוב הקלורי מלחיץ למדי. כך לדוגמא- בכוס פטל או משקה מוגז יש כ 80 קלוריות, בכוס מילקשייק תות יש כ 200 קלוריות, בפחית משקה אנרגיה יש כ 90 קלוריות, בכוס אייס קפה יש כ 140 קלוריות, ובכוס מים: 0 קלוריות!

רוצים לקבל הצעה אטרקטיבית לבר המים תמי4? הקליקו כאן >>


לשתייה מתוקה יש השפעה שלילית על הבריאות כמעט מכל היבט שהוא – הסוכר מזיק לשיניים ועלול לגרום לעששת; מעלה את הסיכוי לחלות בסוכרת; גורם להתמכרות ולירידות חדות ברמות האנרגיה; וכמובן – נאגר בגוף וגורם להשמנה, שהפכה למגיפה בעולם המערבי כולו.
המשקאות הממותקים מכילים כמויות אדירות של סוכר; בכפית סוכר יש כ 20 קלוריות, וצריכת הסוכר הממוצעת בעולם מגיעה ל- 17 כפיות סוכר ביום, פי כמה וכמה מהכמות המומלצת.
על פי איגוד הקרדיולוגים האמריקאי, ילדים עד גיל 8 אמורים לצרוך עד 3 כפיות סוכר, וילדים גדולים יותר יכולים לצרוך עד 5 כפיות סוכר. בפועל, כשרק סנדוויץ’ עם שוקולד כבר מכיל 3 כפיות סוכר, אפשר להבין לבד שהילד הממוצע עובר את הסף הזה מדי יום.


הפתרון פשוט: מים זמינים במטבח רצוי בטמפרטורה שאתם אוהבים, למשל באמצעות בר מים, שבלחיצת כפתור מזרים לכוס מים צלולים ומרעננים. ההרגל לשתות מים יעשה טוב לכל בני הבית ובמיוחד לילדים; אם יתרגלו לשתות מים כבר מגיל קטן, יגדלו הסיכויים שלהם להימנע משתייה ממותקת בעתיד, ולשמור על מאזן קלורי בריא ונכון.

בסרטון שבכתבה ראיתם כמה קלוריות יש בכל המשקאות המוכרים, שלחלקם אפילו הוצמדה משום מה תווית של בריאות. אבל האמת היא שהמשקה הבריא ביותר הוא מים; כנסו לסרטון ותראו בעצמכם.

לרכישה