דילוג לתוכן העיקרי

מה מסתתר במשקאות שלכם? צפו
הסוד נחשף: 7 דרכים שיגרמו לכם לרצות להיכנס לכושר כך תהפכו את הדיאטה שלכם להצלחה מסחררת 10 טיפים לאורח חיים בריא בלי סוכר: תוספות טבעיות למשקאות חמים כך נלחמים בעולם במשקאות ממותקים למה כדאי לכם לשתות מים לפני השינה? לא תאמינו כמה סוכר יש בשתייה שלכם כמה צריך לשתות כשמתאמנים? הסוכרים השקטים: הקלוריות שמגיעות אל גופנו בלי שנשים לב ההשפעות של שתיית מים על העור לא תאמינו כמה קלוריות יש במה שאתם שותים אחת ולתמיד: האם זה לא בריא לשתות בזמן האוכל? לא רק נזקי השמש: כל מה שאתם צריכים לדעת על אמצעי הזהירות בים לכבוד השנה החדשה: הרגלים שנרצה להיפטר מהם והרגלים חדשים שכדאי לנו לאמץ איך תדעו כמה סוכר יש במשקאות שלכם? כל מה שלא ידעתם על משקאות אנרגיה 5 טיפים שיעזרו לכם לשמור על הדיאטה פילאטיס מזרן או מכשירים? כל הטיפים להליכה נכונה ובריאה אורח חיים בריא לילדים: איך מתחילים? 5 טיפים לשמירה על המשקל בחג החנוכה מה הקשר בין שתיית מים לאורח חיים בריא? לקראת החזרה ללימודים: 6 טיפים לתזונה נכונה בבית הספר כך תימנעו ממשקל עודף בחג 6 יתרונות לשתיית מים עם לימון 5 שייקים בריאים וקלים להכנה מדריך: כך תשמרו על הבריאות במהלך החורף הטיפים שאתם חייבים לקרוא לפני שאתם מתחילים לרוץ 8 טיפים לשמירה על המשקל בתקופת החגים פעילויות הספורט שיעשו לכם את הקיץ איך שומרים על העור מפני השמש? קבלו 5 טיפים חכמים בשמש - כך תהנו ותשמרו על עצמכם בעונה האהובה ביותר על הישראלים 5 דברים שלא ידעתם על משקאות ממותקים אמא, אבא, כואב לי: איך לטפל ולמנוע כאבי ראש אצל ילדים? איך מקפידים על תזונת הילדים בבית הספר? החוק היבש: איך לטפל ולמנוע התייבשות בקרב ילדים? רוצים שינוי: למה ואיך לעבור ממשקאות ממותקים למים? זהירות, מתוק לפניך: הסכנות בשתיית משקאות ממותקים הקשר בין שתיית מים למניעת השמנת יתר בקרב ילדיכם החורף מגיע: כיצד שתיית מים יכולה לסייע לנו להתמודד עם התקררויות? אז מה אם קר: למה דווקא בחורף חשוב לשתות מים? מה הזמן הכי טוב לשתות מים? מה קורה בגוף כששותים רק מים? חשיבות שתיית מים במהלך ההיריון חשיבות שתייה לאחר הלידה: לאשה המיניקה וליילוד הקשר בין שתיית מים לתזונה בריאה בקרב ילדים מה מסתתר במשקאות שלכם? צפו
בריאות
מאת: צוות הבלוג
תאריך: 23/08/2016

מה מסתתר במשקאות שלכם? צפו

אם הייתם יודעים כמה סוכר יש בכוס מיץ פטל או בפחית משקה אנרגיה, כנראה שהייתם חושבים פעמיים אם להכניס אותם הביתה צפו בסרטון וקבלו סיבה נוספת למה חשוב להקפיד לשתות בעיקר מים?

אתם כבר מכירים את הסיבות לשתיית מים: המים מסייעים לניקוי הפסולת מהגוף, תורמים לבריאות העור ולמראה זוהר, עוזרים לנו לחוש רגועים וחדי מחשבה, ובקיץ חשוב להקפיד על כך במיוחד כדי למנוע התייבשות.
אבל יש סיבה נוספת לכך שחשוב להקפיד על שתיית מים – זהו המשקה היחיד שגם בריא לגוף, וגם חסר קלוריות – כלומר תורם לשמירה על משקל גוף תקין.

מים זה עניין של הרגל


אולי לא שמתם לב לכך, אבל מאחר שמשקאות ממותקים מלאים בסוכר, החישוב הקלורי מלחיץ למדי. כך לדוגמא- בכוס פטל או משקה מוגז יש כ 80 קלוריות, בכוס מילקשייק תות יש כ 200 קלוריות, בפחית משקה אנרגיה יש כ 90 קלוריות, בכוס אייס קפה יש כ 140 קלוריות, ובכוס מים: 0 קלוריות!

רוצים לקבל הצעה אטרקטיבית לבר המים תמי4? הקליקו כאן >>


לשתייה מתוקה יש השפעה שלילית על הבריאות כמעט מכל היבט שהוא – הסוכר מזיק לשיניים ועלול לגרום לעששת; מעלה את הסיכוי לחלות בסוכרת; גורם להתמכרות ולירידות חדות ברמות האנרגיה; וכמובן – נאגר בגוף וגורם להשמנה, שהפכה למגיפה בעולם המערבי כולו.
המשקאות הממותקים מכילים כמויות אדירות של סוכר; בכפית סוכר יש כ 20 קלוריות, וצריכת הסוכר הממוצעת בעולם מגיעה ל- 17 כפיות סוכר ביום, פי כמה וכמה מהכמות המומלצת.
על פי איגוד הקרדיולוגים האמריקאי, ילדים עד גיל 8 אמורים לצרוך עד 3 כפיות סוכר, וילדים גדולים יותר יכולים לצרוך עד 5 כפיות סוכר. בפועל, כשרק סנדוויץ’ עם שוקולד כבר מכיל 3 כפיות סוכר, אפשר להבין לבד שהילד הממוצע עובר את הסף הזה מדי יום.


הפתרון פשוט: מים זמינים במטבח רצוי בטמפרטורה שאתם אוהבים, למשל באמצעות בר מים, שבלחיצת כפתור מזרים לכוס מים צלולים ומרעננים. ההרגל לשתות מים יעשה טוב לכל בני הבית ובמיוחד לילדים; אם יתרגלו לשתות מים כבר מגיל קטן, יגדלו הסיכויים שלהם להימנע משתייה ממותקת בעתיד, ולשמור על מאזן קלורי בריא ונכון.

בסרטון שבכתבה ראיתם כמה קלוריות יש בכל המשקאות המוכרים, שלחלקם אפילו הוצמדה משום מה תווית של בריאות. אבל האמת היא שהמשקה הבריא ביותר הוא מים; כנסו לסרטון ותראו בעצמכם.

לרכישה