דילוג לתוכן העיקרי

כל הטיפים להליכה נכונה ובריאה
מה הקשר בין שתיית מים לאורח חיים בריא? מה מסתתר במשקאות שלכם? צפו הקשר בין שתיית מים לתזונה בריאה בקרב ילדים הקשר בין שתיית מים למניעת השמנת יתר בקרב ילדיכם זהירות, מתוק לפניך: הסכנות בשתיית משקאות ממותקים רוצים שינוי: למה ואיך לעבור ממשקאות ממותקים למים? החוק היבש: איך לטפל ולמנוע התייבשות בקרב ילדים? איך מקפידים על תזונת הילדים בבית הספר? אמא, אבא, כואב לי: איך לטפל ולמנוע כאבי ראש אצל ילדים? 5 דברים שלא ידעתם על משקאות ממותקים חכמים בשמש - כך תהנו ותשמרו על עצמכם בעונה האהובה ביותר על הישראלים איך שומרים על העור מפני השמש? קבלו 5 טיפים פעילויות הספורט שיעשו לכם את הקיץ 8 טיפים לשמירה על המשקל בתקופת החגים הטיפים שאתם חייבים לקרוא לפני שאתם מתחילים לרוץ מדריך: כך תשמרו על הבריאות במהלך החורף 5 שייקים בריאים וקלים להכנה 6 יתרונות לשתיית מים עם לימון כך תימנעו ממשקל עודף בחג לקראת החזרה ללימודים: 6 טיפים לתזונה נכונה בבית הספר 5 טיפים לשמירה על המשקל בחג החנוכה אורח חיים בריא לילדים: איך מתחילים? הסוד נחשף: 7 דרכים שיגרמו לכם לרצות להיכנס לכושר כך תהפכו את הדיאטה שלכם להצלחה מסחררת כל הטיפים להליכה נכונה ובריאה פילאטיס מזרן או מכשירים? 5 טיפים שיעזרו לכם לשמור על הדיאטה כל מה שלא ידעתם על משקאות אנרגיה איך תדעו כמה סוכר יש במשקאות שלכם? לכבוד השנה החדשה: הרגלים שנרצה להיפטר מהם והרגלים חדשים שכדאי לנו לאמץ לא רק נזקי השמש: כל מה שאתם צריכים לדעת על אמצעי הזהירות בים אחת ולתמיד: האם זה לא בריא לשתות בזמן האוכל? חשיבות שתיית מים במהלך ההיריון מה קורה בגוף כששותים רק מים? מה הזמן הכי טוב לשתות מים? אז מה אם קר: למה דווקא בחורף חשוב לשתות מים? החורף מגיע: כיצד שתיית מים יכולה לסייע לנו להתמודד עם התקררויות? לא תאמינו כמה קלוריות יש במה שאתם שותים ההשפעות של שתיית מים על העור הסוכרים השקטים: הקלוריות שמגיעות אל גופנו בלי שנשים לב חשיבות שתייה לאחר הלידה: לאשה המיניקה וליילוד כמה צריך לשתות כשמתאמנים? לא תאמינו כמה סוכר יש בשתייה שלכם למה כדאי לכם לשתות מים לפני השינה? כך נלחמים בעולם במשקאות ממותקים בלי סוכר: תוספות טבעיות למשקאות חמים 10 טיפים לאורח חיים בריא איך זוכרים לשתות מים בקיץ?
בריאות
מאת: צוות הבלוג
תאריך: 15/09/2014

כל הטיפים להליכה נכונה ובריאה

הליכה היא ספורט עממי ופופולרי ביותר. כמעט שליש מכלל העוסקים בפעילות גופנית בישראל מגדירים את ההליכה כספורט האהוב עליהם. בנוסף הליכה מתאימה לכולם - נשים וגברים בכל הגילאים וכמעט בכל מצב גופני. יש לשים לב למספר דגשים בטרם התחלנו לצעוד:

ראשית, לבשו בגדים נוחים ונעליים נוחות. להצטייד בבגדי התעמלות חדשים ומבריקים ונעליים יקרות זה נחמד, אבל אנחנו בטוחים שיש לכם בארון לבוש שיתאים להליכה, אז הקפידו עליו
דבר שני, חימום המפרקים ומתיחת שרירים קלה – הקדישו מספר דקות לחימום מפרקי הברך, להנעה שלהם ולמתיחת שרירי הרגליים. התחילו את הצעידה בחימום. לאחר שישבתם שעות על הכיסא מול המחשב, בכיסא הנהג או בכורסת הטלוויזיה לא מומלץ להתחיל לצעוד במהירות. התחילו בצעידה איטית של חמש דקות, לחמם ולהרפות את השרירים.

שמרו על הליכה נכונה – יש הבדל בין ללכת למכלת או לשוטט בקניון לבין הליכה ספורטיבית. לכו בגב זקוף, מבט מישיר לפנים, מרפקים כפופים בנוחות שזזים בקצב הגוף.
נסו להמנע מאכילה כבדה כחצי שעה לפני תחילת ההליכה ולגמו כוס מים לפני תחילת הפעילות.
צעד נכון מתחיל בדריכה על העקב, הנחת כל כף הרגל וסיום הצעד בהתרוממות על קצות האצבעות.
השתדלו ללכת לא פחות מ-30 דקות ולא פחות משלוש פעמים בשבוע, נסו לאמץ מנהג של הליכה במשך חמש פעמים בשבוע.

כל הטיפים להליכה נכונה ובריאה

חוץ מחודשי הקיץ הלוהטים, השתדלו להתלבש בשכבות. כך תוכלו לקלף מעליכם שכבה באם תרגישו שחם לכם וללבוש אותה שוב אם תרגישו שמזג האוויר מקרר אתכם. רוח קרירה שתינשוב עליכם כשאתם מזיעים, יכולה להזיק לשרירים.
הליכה על הליכון היא מועילה, אבל גם הליכה בחוץ נהדרת! כך תרגישו סיפוק מהמרחק שעברתם ומהעניין שבהליכה באוויר הפתוח. נסו לגוון את המסלולים, כדי שלא תשתעממו מהם.
שמרו על שרירי בטן מאומצים. שרירי הבטן, במיוחד הפנימיים שבהם, תומכים בפלג הגוף העליון שלנו, נסו שגם הם “יעבדו” במהלך הצעידה באמצעות כיווץ והרפיה.
בסיום הפעילות, לגמו מים ואכלו משהו קל – פרי, יוגורט או פירות יבשים.

לרכישה