דילוג לתוכן העיקרי

כל הטיפים להליכה נכונה ובריאה
הסוד נחשף: 7 דרכים שיגרמו לכם לרצות להיכנס לכושר כך תהפכו את הדיאטה שלכם להצלחה מסחררת 10 טיפים לאורח חיים בריא בלי סוכר: תוספות טבעיות למשקאות חמים כך נלחמים בעולם במשקאות ממותקים למה כדאי לכם לשתות מים לפני השינה? לא תאמינו כמה סוכר יש בשתייה שלכם כמה צריך לשתות כשמתאמנים? הסוכרים השקטים: הקלוריות שמגיעות אל גופנו בלי שנשים לב ההשפעות של שתיית מים על העור לא תאמינו כמה קלוריות יש במה שאתם שותים אחת ולתמיד: האם זה לא בריא לשתות בזמן האוכל? לא רק נזקי השמש: כל מה שאתם צריכים לדעת על אמצעי הזהירות בים לכבוד השנה החדשה: הרגלים שנרצה להיפטר מהם והרגלים חדשים שכדאי לנו לאמץ איך תדעו כמה סוכר יש במשקאות שלכם? כל מה שלא ידעתם על משקאות אנרגיה 5 טיפים שיעזרו לכם לשמור על הדיאטה פילאטיס מזרן או מכשירים? כל הטיפים להליכה נכונה ובריאה אורח חיים בריא לילדים: איך מתחילים? 5 טיפים לשמירה על המשקל בחג החנוכה מה הקשר בין שתיית מים לאורח חיים בריא? לקראת החזרה ללימודים: 6 טיפים לתזונה נכונה בבית הספר כך תימנעו ממשקל עודף בחג 6 יתרונות לשתיית מים עם לימון 5 שייקים בריאים וקלים להכנה מדריך: כך תשמרו על הבריאות במהלך החורף הטיפים שאתם חייבים לקרוא לפני שאתם מתחילים לרוץ 8 טיפים לשמירה על המשקל בתקופת החגים פעילויות הספורט שיעשו לכם את הקיץ איך שומרים על העור מפני השמש? קבלו 5 טיפים חכמים בשמש - כך תהנו ותשמרו על עצמכם בעונה האהובה ביותר על הישראלים 5 דברים שלא ידעתם על משקאות ממותקים אמא, אבא, כואב לי: איך לטפל ולמנוע כאבי ראש אצל ילדים? איך מקפידים על תזונת הילדים בבית הספר? החוק היבש: איך לטפל ולמנוע התייבשות בקרב ילדים? רוצים שינוי: למה ואיך לעבור ממשקאות ממותקים למים? זהירות, מתוק לפניך: הסכנות בשתיית משקאות ממותקים הקשר בין שתיית מים למניעת השמנת יתר בקרב ילדיכם החורף מגיע: כיצד שתיית מים יכולה לסייע לנו להתמודד עם התקררויות? אז מה אם קר: למה דווקא בחורף חשוב לשתות מים? מה הזמן הכי טוב לשתות מים? מה קורה בגוף כששותים רק מים? חשיבות שתיית מים במהלך ההיריון חשיבות שתייה לאחר הלידה: לאשה המיניקה וליילוד הקשר בין שתיית מים לתזונה בריאה בקרב ילדים מה מסתתר במשקאות שלכם? צפו
בריאות
מאת: צוות הבלוג
תאריך: 15/09/2014

כל הטיפים להליכה נכונה ובריאה

הליכה היא ספורט עממי ופופולרי ביותר. כמעט שליש מכלל העוסקים בפעילות גופנית בישראל מגדירים את ההליכה כספורט האהוב עליהם. בנוסף הליכה מתאימה לכולם - נשים וגברים בכל הגילאים וכמעט בכל מצב גופני. יש לשים לב למספר דגשים בטרם התחלנו לצעוד:

ראשית, לבשו בגדים נוחים ונעליים נוחות. להצטייד בבגדי התעמלות חדשים ומבריקים ונעליים יקרות זה נחמד, אבל אנחנו בטוחים שיש לכם בארון לבוש שיתאים להליכה, אז הקפידו עליו
דבר שני, חימום המפרקים ומתיחת שרירים קלה – הקדישו מספר דקות לחימום מפרקי הברך, להנעה שלהם ולמתיחת שרירי הרגליים. התחילו את הצעידה בחימום. לאחר שישבתם שעות על הכיסא מול המחשב, בכיסא הנהג או בכורסת הטלוויזיה לא מומלץ להתחיל לצעוד במהירות. התחילו בצעידה איטית של חמש דקות, לחמם ולהרפות את השרירים.

שמרו על הליכה נכונה – יש הבדל בין ללכת למכלת או לשוטט בקניון לבין הליכה ספורטיבית. לכו בגב זקוף, מבט מישיר לפנים, מרפקים כפופים בנוחות שזזים בקצב הגוף.
נסו להמנע מאכילה כבדה כחצי שעה לפני תחילת ההליכה ולגמו כוס מים לפני תחילת הפעילות.
צעד נכון מתחיל בדריכה על העקב, הנחת כל כף הרגל וסיום הצעד בהתרוממות על קצות האצבעות.
השתדלו ללכת לא פחות מ-30 דקות ולא פחות משלוש פעמים בשבוע, נסו לאמץ מנהג של הליכה במשך חמש פעמים בשבוע.

כל הטיפים להליכה נכונה ובריאה

חוץ מחודשי הקיץ הלוהטים, השתדלו להתלבש בשכבות. כך תוכלו לקלף מעליכם שכבה באם תרגישו שחם לכם וללבוש אותה שוב אם תרגישו שמזג האוויר מקרר אתכם. רוח קרירה שתינשוב עליכם כשאתם מזיעים, יכולה להזיק לשרירים.
הליכה על הליכון היא מועילה, אבל גם הליכה בחוץ נהדרת! כך תרגישו סיפוק מהמרחק שעברתם ומהעניין שבהליכה באוויר הפתוח. נסו לגוון את המסלולים, כדי שלא תשתעממו מהם.
שמרו על שרירי בטן מאומצים. שרירי הבטן, במיוחד הפנימיים שבהם, תומכים בפלג הגוף העליון שלנו, נסו שגם הם “יעבדו” במהלך הצעידה באמצעות כיווץ והרפיה.
בסיום הפעילות, לגמו מים ואכלו משהו קל – פרי, יוגורט או פירות יבשים.

לרכישה