דילוג לתוכן העיקרי

10 טיפים לאורח חיים בריא
הסוד נחשף: 7 דרכים שיגרמו לכם לרצות להיכנס לכושר כך תהפכו את הדיאטה שלכם להצלחה מסחררת 10 טיפים לאורח חיים בריא בלי סוכר: תוספות טבעיות למשקאות חמים כך נלחמים בעולם במשקאות ממותקים למה כדאי לכם לשתות מים לפני השינה? לא תאמינו כמה סוכר יש בשתייה שלכם כמה צריך לשתות כשמתאמנים? הסוכרים השקטים: הקלוריות שמגיעות אל גופנו בלי שנשים לב ההשפעות של שתיית מים על העור לא תאמינו כמה קלוריות יש במה שאתם שותים אחת ולתמיד: האם זה לא בריא לשתות בזמן האוכל? לא רק נזקי השמש: כל מה שאתם צריכים לדעת על אמצעי הזהירות בים לכבוד השנה החדשה: הרגלים שנרצה להיפטר מהם והרגלים חדשים שכדאי לנו לאמץ איך תדעו כמה סוכר יש במשקאות שלכם? כל מה שלא ידעתם על משקאות אנרגיה 5 טיפים שיעזרו לכם לשמור על הדיאטה פילאטיס מזרן או מכשירים? כל הטיפים להליכה נכונה ובריאה אורח חיים בריא לילדים: איך מתחילים? 5 טיפים לשמירה על המשקל בחג החנוכה מה הקשר בין שתיית מים לאורח חיים בריא? לקראת החזרה ללימודים: 6 טיפים לתזונה נכונה בבית הספר כך תימנעו ממשקל עודף בחג 6 יתרונות לשתיית מים עם לימון 5 שייקים בריאים וקלים להכנה מדריך: כך תשמרו על הבריאות במהלך החורף הטיפים שאתם חייבים לקרוא לפני שאתם מתחילים לרוץ 8 טיפים לשמירה על המשקל בתקופת החגים פעילויות הספורט שיעשו לכם את הקיץ איך שומרים על העור מפני השמש? קבלו 5 טיפים חכמים בשמש - כך תהנו ותשמרו על עצמכם בעונה האהובה ביותר על הישראלים 5 דברים שלא ידעתם על משקאות ממותקים אמא, אבא, כואב לי: איך לטפל ולמנוע כאבי ראש אצל ילדים? איך מקפידים על תזונת הילדים בבית הספר? החוק היבש: איך לטפל ולמנוע התייבשות בקרב ילדים? רוצים שינוי: למה ואיך לעבור ממשקאות ממותקים למים? זהירות, מתוק לפניך: הסכנות בשתיית משקאות ממותקים הקשר בין שתיית מים למניעת השמנת יתר בקרב ילדיכם החורף מגיע: כיצד שתיית מים יכולה לסייע לנו להתמודד עם התקררויות? אז מה אם קר: למה דווקא בחורף חשוב לשתות מים? מה הזמן הכי טוב לשתות מים? מה קורה בגוף כששותים רק מים? חשיבות שתיית מים במהלך ההיריון חשיבות שתייה לאחר הלידה: לאשה המיניקה וליילוד הקשר בין שתיית מים לתזונה בריאה בקרב ילדים מה מסתתר במשקאות שלכם? צפו
בריאות
מאת: צוות הבלוג
תאריך: 15/09/2016

10 טיפים לאורח חיים בריא

בכל הזדמנות ניתן לקבל החלטה חדשה בחיים שתהפוך את החיים שלכם להרבה יותר בריאים ונינוחים. אחת ההחלטות החשובות היא ההחלטה לחיות אורח חיים בריא. קבלו 10 טיפים שיעזרו לכם לשמור על אורח חיים בריא

1. לצעוד במשך חצי שעה בכל יום

כדי להתחיל לעשות פעילות ספורטיבית לא צריך להרשם לחדר כושר או לקנות ציוד מיוחד. הפעילות הספורטיבית הבריאה ביותר לגוף היא הליכה, ואפשר לעשות אותה בכל זמן, בכל מקום ובחינם.

לצעוד במשך חצי שעה בכל יום

 

2. לאכול ארוחת בוקר בכל יום

הקפידו לאכול ארוחת בוקר כל יום משום שהיא הארוחה החשובה ביותר ביום. ארוחת הבוקר מספקת לגוף את האנרגיה הדרושה לאחר צום הלילה, היא עוזרת לזירוז החומרים הטבעי של הגוף והיא מעלה את מצב הרוח.

ארוחת בוקר

 

3. להתנתק ממכשירים טכנולוגים לכמה שעות ביום

פנו זמן לעצמכם ושימו בצד את כל המכשירים הטכנולוגים שמקשים עליכם להרגע. מחקרים מראים ששימוש מוגזם במכשירים טכנולוגים עלול להוביל ללחץ, דכאון והפרעות בשינה הסדירה.

להתנתק ממכשירים טכנולוגים

רוצים לקבל הצעה אטרקטיבית לבר המים תמי4? הקליקו כאן >>

 

4. לישון יותר

נסו לישון לפחות 7-8 שעות בלילה. מחקרים מראים כי שינה סדירה מפחיתה את הסיכוי לסבול ממחלות לב ומסכרת ואף עוזרת לגוף להתמודד עם מחלות כמו צינון ושפעת.

 

לישון טוב

 

5. לשתות יותר מים-

כולם כבר מכירים בחשיבות העצומה של שתיית מים לשמירה על אורח חיים בריא, אבל רובנו נוטים לשכוח לשתות מספיק במהלך היום. כתוצאה מכך אנו חווים כל מיני סימפטומים של התייבשות כרונית כמו עייפות, כאבי ראש, קושי לרדת במשקל ועוד.
שתייה מרובה של מים תעשה פלאים לעור הפנים שלכם, תעזור לכם להפטר מקילוגרמים מיותרים ותהפוך אתכם להרבה יותר ערניים.
הדרך הקלה ביותר לדבוק בהרגל הזה היא לפתוח את הבוקר בשתייה של כוס גדולה של מים עם לימון ולסיים בקבוק ספורט מלא במים צוננים כל שעתיים לפחות.

לשתות מים

 

6. לאכול יותר פירות וירקות

הוסיפו לתפריט היומי שלכם יותר נשנושים בריאים דלים בקלוריות ועשירים בסיבים תזונתיים. אלו יעזרו לכם לשמור בקלות על משקל בריא יותר ויתרמו מאוד למראה עור בריא וחיוני.

 

סלסלת פירות וירקות

 

7. לצחוק יותר

במרוץ החיים הקדחתני אנחנו לפעמים שוכחים את חשיבות החיוך והצחוק ואת התרומה שלהם לחיים בריאים שלנו ושל הסובבים אותנו. הגיע הזמן לאמץ באופן מודע יותר את הצחוק שמשמש כנוגד הדכאון הטבעי של הגוף.

10 טיפים לאורח חיים בריא

 

8. להפרד מהרגלים רעים

כולנו חוטאים בהרגלים רעים כאלה או אחרים : עישון, שתיית משקאות ממותקים, מחשבות שליליות והרשימה עוד ארוכה. ידוע שמהרגלים רעים קשה להפטר, לכן נסו להפרד השנה בהדרגה לפחות מהרגל אחד שהופך את החיים שלכם לפחות טובים.

 

לא לשכוח

 

9. להפחית בכמות הסוכר

הדרך הטובה ביותר לצמצום כמויות הסוכר הנכנס לגוף היא ויתור על משקאות ממותקים והחלפתם במים או בסודה.
אם קשה לכם לוותר לחלוטין על טעם מתקתק בשתייה שלכם נסו להכין חליטה של תה קר או הוסיפו חתיכות פרי טריות לכוס המים שלכם.

להפחית סוכר

 

10. תפסיקו לאכול שאריות

בין אם מדובר בשאריות שהקטנטנים השאירו בצלחת ובין אם מדובר על שאריות מארוחת הצהריים שלך - מקומם של אלה בפח הזבל ולא בגוף שלך.

 

אכילת של שאריות היא אכילה סתמית ולא מודעת בעלת ערך קלורי מצטבר גבוה, שמביאה בסופו של דבר לעלייה במשקל.

תפסיקו לאכול שאריות

לרכישה