דילוג לתוכן העיקרי

רוצים שינוי: למה ואיך לעבור ממשקאות ממותקים למים?
הסוד נחשף: 7 דרכים שיגרמו לכם לרצות להיכנס לכושר כך תהפכו את הדיאטה שלכם להצלחה מסחררת 10 טיפים לאורח חיים בריא בלי סוכר: תוספות טבעיות למשקאות חמים כך נלחמים בעולם במשקאות ממותקים למה כדאי לכם לשתות מים לפני השינה? לא תאמינו כמה סוכר יש בשתייה שלכם כמה צריך לשתות כשמתאמנים? הסוכרים השקטים: הקלוריות שמגיעות אל גופנו בלי שנשים לב ההשפעות של שתיית מים על העור לא תאמינו כמה קלוריות יש במה שאתם שותים אחת ולתמיד: האם זה לא בריא לשתות בזמן האוכל? לא רק נזקי השמש: כל מה שאתם צריכים לדעת על אמצעי הזהירות בים לכבוד השנה החדשה: הרגלים שנרצה להיפטר מהם והרגלים חדשים שכדאי לנו לאמץ איך תדעו כמה סוכר יש במשקאות שלכם? כל מה שלא ידעתם על משקאות אנרגיה 5 טיפים שיעזרו לכם לשמור על הדיאטה פילאטיס מזרן או מכשירים? כל הטיפים להליכה נכונה ובריאה אורח חיים בריא לילדים: איך מתחילים? 5 טיפים לשמירה על המשקל בחג החנוכה מה הקשר בין שתיית מים לאורח חיים בריא? לקראת החזרה ללימודים: 6 טיפים לתזונה נכונה בבית הספר כך תימנעו ממשקל עודף בחג 6 יתרונות לשתיית מים עם לימון 5 שייקים בריאים וקלים להכנה מדריך: כך תשמרו על הבריאות במהלך החורף הטיפים שאתם חייבים לקרוא לפני שאתם מתחילים לרוץ 8 טיפים לשמירה על המשקל בתקופת החגים פעילויות הספורט שיעשו לכם את הקיץ איך שומרים על העור מפני השמש? קבלו 5 טיפים חכמים בשמש - כך תהנו ותשמרו על עצמכם בעונה האהובה ביותר על הישראלים 5 דברים שלא ידעתם על משקאות ממותקים אמא, אבא, כואב לי: איך לטפל ולמנוע כאבי ראש אצל ילדים? איך מקפידים על תזונת הילדים בבית הספר? החוק היבש: איך לטפל ולמנוע התייבשות בקרב ילדים? רוצים שינוי: למה ואיך לעבור ממשקאות ממותקים למים? זהירות, מתוק לפניך: הסכנות בשתיית משקאות ממותקים הקשר בין שתיית מים למניעת השמנת יתר בקרב ילדיכם החורף מגיע: כיצד שתיית מים יכולה לסייע לנו להתמודד עם התקררויות? אז מה אם קר: למה דווקא בחורף חשוב לשתות מים? מה הזמן הכי טוב לשתות מים? מה קורה בגוף כששותים רק מים? חשיבות שתיית מים במהלך ההיריון חשיבות שתייה לאחר הלידה: לאשה המיניקה וליילוד הקשר בין שתיית מים לתזונה בריאה בקרב ילדים מה מסתתר במשקאות שלכם? צפו
בריאות
מאת: צוות הבלוג
תאריך: 25/12/2016

רוצים שינוי: למה ואיך לעבור ממשקאות ממותקים למים?

השמנת יתר היא המגפה הגדולה של המאה ה-21, והסיבה המרכזית לכך היא משקאות ממותקים. במיוחד עבור ילדים, אבל גם עבור שאר המשפחה - זה הזמן למהפכה

בוודאי כבר שמעתם עליה, קוראים לה "המגפה של המאה ה-21" - השמנת יתר. בשנים האחרונות נרשמו עליות חדות בשיעורי ההשמנה והסוכרת בעולם. בפרט בקרב ילדים, ובפרט בישראל שכבר עברה את ארה"ב בשיעורי הצריכה, וההשלכות לכך עלולות להיות חמורות.

למגפה הזו יש גורם עיקרי שכל אחד מכיר - משקאות ממותקים. בין אם מדובר במשקאות מוגזים, מיצי פירות או משקאות אנרגיה.

רוצים שינוי: למה ואיך לעבור ממשקאות ממותקים למים?

גם אתם רוצים שכל המשפחה תשתה יותר מים? לחצו כאן וקבלו הצעה משתלמת!

 

40-45% מילדי ישראל צורכים משקה ממותק בכל יום, מה שעלול לחשוף אותם לבעיות גדילה, סוכרת, יתר לחץ דם, הפרעות קשב וריכוז, עששת שיניים ועוד.

תזונה נכונה חשובה לכולם, לא רק לילדים, אבל בגילאים הצעירים היא חשובה כפליים. ילדים נמצאים בשלב מואץ של גדילה והתפתחות, והתזונה הקבועה שלהם בונה את הגוף שישרת אותם לכל החיים. לכן, כבר בגיל צעיר, כדאי לעצב מחדש את ההרגלים, לנטוש את הרעלים ולחזור לטבע- למים.

רוצים שינוי: למה ואיך לעבור ממשקאות ממותקים למים?

 

החלפת שתייה מתוקה במים עוזרת במניעת השמנה, מחלות שיניים, סוכרת ומחלות אחרות הקשורות במשקל. היא גם תשפר את פעילות המוח וההתנהגות, ותאפשר תחושת רעב אמיתית (שלא מוסווית ע"י שתיית משקאות ממותקים), מה שישפר את הסיכויים לכך שהילדים יצרכו מזון שחיוני לגדילה ולהתפתחות שלהם.

גם אתם רוצים שכל המשפחה תשתה יותר מים? לחצו כאן וקבלו הצעה משתלמת!

איך תצליחו לגרום לילדים לנטוש את המשקאות המתוקים? לא מדובר במשימה קלה, אך בהחלט אפשרית.

לפני הכל, על פי סקר שערכנו, 76% מההורים חושבים כי חשוב לאפשר לילדיהם עד גיל 6 למזוג ולשתות מים באופן עצמאי. הציבו מקור מים זמין ונוח במטבח, כזה שהילדים שלכם יוכלו לגשת אליו לבד, כמו בר המים תמי4. הראו לילד כי למזוג מים לבד זו משימה מאוד פשוטה, וכמובן בריאה. בנוסף, נסו לשלב ירקות, פירות או עשבי תיבול במי השתייה כדי להוסיף טעמים טבעיים ליתרונות התזונתיים של המים.

והטיפ האחרון - צרו הרגל משפחתי קבוע: כל המשפחה שותה מים. על פי סקר הגל החדש, 81% מהמשפחות שיש להן בר מים תמי4 בבית מעידות שהן שותות יותר מים.

לרכישה