דילוג לתוכן העיקרי

רוצים שינוי: למה ואיך לעבור ממשקאות ממותקים למים?
מה הקשר בין שתיית מים לאורח חיים בריא? מה מסתתר במשקאות שלכם? צפו הקשר בין שתיית מים לתזונה בריאה בקרב ילדים הקשר בין שתיית מים למניעת השמנת יתר בקרב ילדיכם זהירות, מתוק לפניך: הסכנות בשתיית משקאות ממותקים רוצים שינוי: למה ואיך לעבור ממשקאות ממותקים למים? החוק היבש: איך לטפל ולמנוע התייבשות בקרב ילדים? איך מקפידים על תזונת הילדים בבית הספר? אמא, אבא, כואב לי: איך לטפל ולמנוע כאבי ראש אצל ילדים? 5 דברים שלא ידעתם על משקאות ממותקים חכמים בשמש - כך תהנו ותשמרו על עצמכם בעונה האהובה ביותר על הישראלים איך שומרים על העור מפני השמש? קבלו 5 טיפים פעילויות הספורט שיעשו לכם את הקיץ 8 טיפים לשמירה על המשקל בתקופת החגים הטיפים שאתם חייבים לקרוא לפני שאתם מתחילים לרוץ מדריך: כך תשמרו על הבריאות במהלך החורף 5 שייקים בריאים וקלים להכנה 6 יתרונות לשתיית מים עם לימון כך תימנעו ממשקל עודף בחג לקראת החזרה ללימודים: 6 טיפים לתזונה נכונה בבית הספר 5 טיפים לשמירה על המשקל בחג החנוכה אורח חיים בריא לילדים: איך מתחילים? הסוד נחשף: 7 דרכים שיגרמו לכם לרצות להיכנס לכושר כך תהפכו את הדיאטה שלכם להצלחה מסחררת כל הטיפים להליכה נכונה ובריאה פילאטיס מזרן או מכשירים? 5 טיפים שיעזרו לכם לשמור על הדיאטה כל מה שלא ידעתם על משקאות אנרגיה איך תדעו כמה סוכר יש במשקאות שלכם? לכבוד השנה החדשה: הרגלים שנרצה להיפטר מהם והרגלים חדשים שכדאי לנו לאמץ לא רק נזקי השמש: כל מה שאתם צריכים לדעת על אמצעי הזהירות בים אחת ולתמיד: האם זה לא בריא לשתות בזמן האוכל? חשיבות שתיית מים במהלך ההיריון מה קורה בגוף כששותים רק מים? מה הזמן הכי טוב לשתות מים? אז מה אם קר: למה דווקא בחורף חשוב לשתות מים? החורף מגיע: כיצד שתיית מים יכולה לסייע לנו להתמודד עם התקררויות? לא תאמינו כמה קלוריות יש במה שאתם שותים ההשפעות של שתיית מים על העור הסוכרים השקטים: הקלוריות שמגיעות אל גופנו בלי שנשים לב חשיבות שתייה לאחר הלידה: לאשה המיניקה וליילוד כמה צריך לשתות כשמתאמנים? לא תאמינו כמה סוכר יש בשתייה שלכם למה כדאי לכם לשתות מים לפני השינה? כך נלחמים בעולם במשקאות ממותקים בלי סוכר: תוספות טבעיות למשקאות חמים 10 טיפים לאורח חיים בריא איך זוכרים לשתות מים בקיץ?
בריאות
מאת: צוות הבלוג
תאריך: 25/12/2016

רוצים שינוי: למה ואיך לעבור ממשקאות ממותקים למים?

השמנת יתר היא המגפה הגדולה של המאה ה-21, והסיבה המרכזית לכך היא משקאות ממותקים. במיוחד עבור ילדים, אבל גם עבור שאר המשפחה - זה הזמן למהפכה

בוודאי כבר שמעתם עליה, קוראים לה "המגפה של המאה ה-21" - השמנת יתר. בשנים האחרונות נרשמו עליות חדות בשיעורי ההשמנה והסוכרת בעולם. בפרט בקרב ילדים, ובפרט בישראל שכבר עברה את ארה"ב בשיעורי הצריכה, וההשלכות לכך עלולות להיות חמורות.

למגפה הזו יש גורם עיקרי שכל אחד מכיר - משקאות ממותקים. בין אם מדובר במשקאות מוגזים, מיצי פירות או משקאות אנרגיה.

רוצים שינוי: למה ואיך לעבור ממשקאות ממותקים למים?

גם אתם רוצים שכל המשפחה תשתה יותר מים? לחצו כאן וקבלו הצעה משתלמת!

 

40-45% מילדי ישראל צורכים משקה ממותק בכל יום, מה שעלול לחשוף אותם לבעיות גדילה, סוכרת, יתר לחץ דם, הפרעות קשב וריכוז, עששת שיניים ועוד.

תזונה נכונה חשובה לכולם, לא רק לילדים, אבל בגילאים הצעירים היא חשובה כפליים. ילדים נמצאים בשלב מואץ של גדילה והתפתחות, והתזונה הקבועה שלהם בונה את הגוף שישרת אותם לכל החיים. לכן, כבר בגיל צעיר, כדאי לעצב מחדש את ההרגלים, לנטוש את הרעלים ולחזור לטבע- למים.

רוצים שינוי: למה ואיך לעבור ממשקאות ממותקים למים?

 

החלפת שתייה מתוקה במים עוזרת במניעת השמנה, מחלות שיניים, סוכרת ומחלות אחרות הקשורות במשקל. היא גם תשפר את פעילות המוח וההתנהגות, ותאפשר תחושת רעב אמיתית (שלא מוסווית ע"י שתיית משקאות ממותקים), מה שישפר את הסיכויים לכך שהילדים יצרכו מזון שחיוני לגדילה ולהתפתחות שלהם.

גם אתם רוצים שכל המשפחה תשתה יותר מים? לחצו כאן וקבלו הצעה משתלמת!

איך תצליחו לגרום לילדים לנטוש את המשקאות המתוקים? לא מדובר במשימה קלה, אך בהחלט אפשרית.

לפני הכל, על פי סקר שערכנו, 76% מההורים חושבים כי חשוב לאפשר לילדיהם עד גיל 6 למזוג ולשתות מים באופן עצמאי. הציבו מקור מים זמין ונוח במטבח, כזה שהילדים שלכם יוכלו לגשת אליו לבד, כמו בר המים תמי4. הראו לילד כי למזוג מים לבד זו משימה מאוד פשוטה, וכמובן בריאה. בנוסף, נסו לשלב ירקות, פירות או עשבי תיבול במי השתייה כדי להוסיף טעמים טבעיים ליתרונות התזונתיים של המים.

והטיפ האחרון - צרו הרגל משפחתי קבוע: כל המשפחה שותה מים. על פי סקר הגל החדש, 81% מהמשפחות שיש להן בר מים תמי4 בבית מעידות שהן שותות יותר מים.

לרכישה