דילוג לתוכן העיקרי

לקראת החזרה ללימודים: 6 טיפים לתזונה נכונה בבית הספר
הסוד נחשף: 7 דרכים שיגרמו לכם לרצות להיכנס לכושר כך תהפכו את הדיאטה שלכם להצלחה מסחררת 10 טיפים לאורח חיים בריא בלי סוכר: תוספות טבעיות למשקאות חמים כך נלחמים בעולם במשקאות ממותקים למה כדאי לכם לשתות מים לפני השינה? לא תאמינו כמה סוכר יש בשתייה שלכם כמה צריך לשתות כשמתאמנים? הסוכרים השקטים: הקלוריות שמגיעות אל גופנו בלי שנשים לב ההשפעות של שתיית מים על העור לא תאמינו כמה קלוריות יש במה שאתם שותים אחת ולתמיד: האם זה לא בריא לשתות בזמן האוכל? לא רק נזקי השמש: כל מה שאתם צריכים לדעת על אמצעי הזהירות בים לכבוד השנה החדשה: הרגלים שנרצה להיפטר מהם והרגלים חדשים שכדאי לנו לאמץ איך תדעו כמה סוכר יש במשקאות שלכם? כל מה שלא ידעתם על משקאות אנרגיה 5 טיפים שיעזרו לכם לשמור על הדיאטה פילאטיס מזרן או מכשירים? כל הטיפים להליכה נכונה ובריאה אורח חיים בריא לילדים: איך מתחילים? 5 טיפים לשמירה על המשקל בחג החנוכה מה הקשר בין שתיית מים לאורח חיים בריא? לקראת החזרה ללימודים: 6 טיפים לתזונה נכונה בבית הספר כך תימנעו ממשקל עודף בחג 6 יתרונות לשתיית מים עם לימון 5 שייקים בריאים וקלים להכנה מדריך: כך תשמרו על הבריאות במהלך החורף הטיפים שאתם חייבים לקרוא לפני שאתם מתחילים לרוץ 8 טיפים לשמירה על המשקל בתקופת החגים פעילויות הספורט שיעשו לכם את הקיץ איך שומרים על העור מפני השמש? קבלו 5 טיפים חכמים בשמש - כך תהנו ותשמרו על עצמכם בעונה האהובה ביותר על הישראלים 5 דברים שלא ידעתם על משקאות ממותקים אמא, אבא, כואב לי: איך לטפל ולמנוע כאבי ראש אצל ילדים? איך מקפידים על תזונת הילדים בבית הספר? החוק היבש: איך לטפל ולמנוע התייבשות בקרב ילדים? רוצים שינוי: למה ואיך לעבור ממשקאות ממותקים למים? זהירות, מתוק לפניך: הסכנות בשתיית משקאות ממותקים הקשר בין שתיית מים למניעת השמנת יתר בקרב ילדיכם החורף מגיע: כיצד שתיית מים יכולה לסייע לנו להתמודד עם התקררויות? אז מה אם קר: למה דווקא בחורף חשוב לשתות מים? מה הזמן הכי טוב לשתות מים? מה קורה בגוף כששותים רק מים? חשיבות שתיית מים במהלך ההיריון חשיבות שתייה לאחר הלידה: לאשה המיניקה וליילוד הקשר בין שתיית מים לתזונה בריאה בקרב ילדים מה מסתתר במשקאות שלכם? צפו
בריאות
מאת: צוות הבלוג
תאריך: 24/08/2016

לקראת החזרה ללימודים: 6 טיפים לתזונה נכונה בבית הספר

הילדים חוזרים ללימודים ואתם רוצים שיאכלו בריא גם כשאתם לא לידם, אבל איך עושים את זה? יש לנו כמה טיפים שיכולים לעזור לכם

עכשיו כשהילדים חוזרים לבית הספר, זה הזמן לרענן את כל מה שאנחנו יודעים על הכנת כריכים בריאים. אז איך נדאג שהקטנים שלנו ייהנו מתזונה בריאה ומאוזנת גם מחוץ לבית?

 

הכריך: מלחם מלא

על נפלאות החיטה המלאה כבר כולנו יודעים, הבעיה היא שילדים נוטים לא לאהוב לחמי שיפון וכוסמת. הפתרון הוא לגרום להם לאהוב את טעם החיטה המלאה בהדרגה, ולבחור בלחמים שהם "חצי-חצי", כלומר עשויים גם מקמח רגיל וגם מקמח מלא. פתרון נוסף הוא לחמניות מלאות: ילדים אוהבים מאוד לחמניות, וכדאי לנסות סוג אחר סוג ולא להתייאש, עד שתבינו איזו לחמניה מקמח מלא הם מעדיפים.

לקראת החזרה ללימודים: 6 טיפים לתזונה נכונה בבית הספר

 

רוצים לקבל הצעה אטרקטיבית לבר המים תמי4? הקליקו כאן >>

 

הממרח: כמה שפחות מתוק

ילדים אוהבים מתוק, ויש מגוון אופציות לממרחים מתוקים שאינם רוויים בסוכר: ממרח תמרים, דבש, סילאן, ריבות ללא תוספת סוכר או ממרחי חלווה מתוקים וביתיים שנמכרים בחנויות הטבע. כמובן שרצוי לגוון את הכריך עם גבינות מדי פעם: גבינה צהובה, גבינה לבנה או קוטג', שמהווים מנת חלבון.

כמה שפחות מתוק

 

העגבניות: רחוק מהלחם

אין דרך אלגנטית לומר זאת, אז נגיד פשוט ככה: אתם לא הייתם אוכלים כריך ברוטב עגבניה, נכון? אז למה שהילד יאכל את זה? ירקות מרטיבים את הכריך והופכים אותו לבלתי אכיל, על כן מלפפון חתוך עם שלוש עגבניות שרי – מומלץ לשים בשקית או בקופסה לחוד, ולא בתוך הכריך.

העגבניות - רחוק מהלחם

 

החטיף: פרי

אם הילד רוצה משהו מתוק בסיום הארוחה או כארוחת ביניים, תמיד אפשר לשים לו פרי בקופסה, ורצוי שלם: ברגע שחותכים את הפרי, מתחיל תהליך של איבוד הוויטמינים. אמנם זה לא קורה מיד, אבל תמיד רצוי לאכול פרי בקליפתו השלמה, והאופציות רבות: תפוח, אגס, ענבים ומה לא?

 

החטיף - פרי

 

השתייה: מים

מכירים את ההורים האלה שממלאים את בקבוק המים בפטל? זה חבל מאוד כי בבקבוק מים, ובכן, צריכים להיות מים. במים אין קלוריות, אין סוכר, ובניגוד למשקאות ממותקים, הם לא גורמים לתחושת צמא אלא להפך: מרווים ומרעננים. בקבוקי drinkout של שטראוס מים הם רב פעמיים, ידידותיים לסביבה וניתנים לשטיפה במדיח. הזמינו עכשיו בקבוק לתחילת שנת הלימודים, והרגילו את הילדים לשתות מים גם בבית הספר. אם בא לכם להשקיע, הוסיפו לבקבוק לימון ונענע – קייצי, מרענן וטעים טעים!

השתייה מים

 

הווייב: רגוע

ואם בכל זאת הילד החזיר את הכריך מבית הספר, או שבא לו בבקבוק דווקא פטל - בלי לחץ: שבו איתו באופן רגוע וקבלו ביחד איתו החלטה להשתפר בהדרגה, למשל, שהוא מקבל בקבוק פטל רק ביום שישי.
זכרו: הדרגה היא מילת המפתח, בעזרתה תוכלו להרגיל את הילדים לאכול נכון ומאוזן. שתהיה לכולנו שנת לימודים בריאה ומוצלחת!

 

לרכישה