דילוג לתוכן העיקרי

לא תאמינו כמה קלוריות יש במה שאתם שותים
הסוד נחשף: 7 דרכים שיגרמו לכם לרצות להיכנס לכושר כך תהפכו את הדיאטה שלכם להצלחה מסחררת 10 טיפים לאורח חיים בריא בלי סוכר: תוספות טבעיות למשקאות חמים כך נלחמים בעולם במשקאות ממותקים למה כדאי לכם לשתות מים לפני השינה? לא תאמינו כמה סוכר יש בשתייה שלכם כמה צריך לשתות כשמתאמנים? הסוכרים השקטים: הקלוריות שמגיעות אל גופנו בלי שנשים לב ההשפעות של שתיית מים על העור לא תאמינו כמה קלוריות יש במה שאתם שותים אחת ולתמיד: האם זה לא בריא לשתות בזמן האוכל? לא רק נזקי השמש: כל מה שאתם צריכים לדעת על אמצעי הזהירות בים לכבוד השנה החדשה: הרגלים שנרצה להיפטר מהם והרגלים חדשים שכדאי לנו לאמץ איך תדעו כמה סוכר יש במשקאות שלכם? כל מה שלא ידעתם על משקאות אנרגיה 5 טיפים שיעזרו לכם לשמור על הדיאטה פילאטיס מזרן או מכשירים? כל הטיפים להליכה נכונה ובריאה אורח חיים בריא לילדים: איך מתחילים? 5 טיפים לשמירה על המשקל בחג החנוכה מה הקשר בין שתיית מים לאורח חיים בריא? לקראת החזרה ללימודים: 6 טיפים לתזונה נכונה בבית הספר כך תימנעו ממשקל עודף בחג 6 יתרונות לשתיית מים עם לימון 5 שייקים בריאים וקלים להכנה מדריך: כך תשמרו על הבריאות במהלך החורף הטיפים שאתם חייבים לקרוא לפני שאתם מתחילים לרוץ 8 טיפים לשמירה על המשקל בתקופת החגים פעילויות הספורט שיעשו לכם את הקיץ איך שומרים על העור מפני השמש? קבלו 5 טיפים חכמים בשמש - כך תהנו ותשמרו על עצמכם בעונה האהובה ביותר על הישראלים 5 דברים שלא ידעתם על משקאות ממותקים אמא, אבא, כואב לי: איך לטפל ולמנוע כאבי ראש אצל ילדים? איך מקפידים על תזונת הילדים בבית הספר? החוק היבש: איך לטפל ולמנוע התייבשות בקרב ילדים? רוצים שינוי: למה ואיך לעבור ממשקאות ממותקים למים? זהירות, מתוק לפניך: הסכנות בשתיית משקאות ממותקים הקשר בין שתיית מים למניעת השמנת יתר בקרב ילדיכם החורף מגיע: כיצד שתיית מים יכולה לסייע לנו להתמודד עם התקררויות? אז מה אם קר: למה דווקא בחורף חשוב לשתות מים? מה הזמן הכי טוב לשתות מים? מה קורה בגוף כששותים רק מים? חשיבות שתיית מים במהלך ההיריון חשיבות שתייה לאחר הלידה: לאשה המיניקה וליילוד הקשר בין שתיית מים לתזונה בריאה בקרב ילדים מה מסתתר במשקאות שלכם? צפו
בריאות
מאת: צוות הבלוג
תאריך: 18/10/2017

לא תאמינו כמה קלוריות יש במה שאתם שותים

חשבתם פעם כמה קלוריות מיותרות יש במשקאות שאנו צורכים על בסיס יומי כמו מיץ, שוקו או קפה? המידע המלא והדרכים להימנע מכך בכתבה הבאה

השאלה "כמה קלוריות אכלת היום?" היא מנפוצות ביותר בקרב דיאטנים ואנשים המנסים לשמור על משקל תקין ואורך חיים בריא. רובינו נוטים לחשוב על הדברים המוצקים שאנחנו מכניסים לפה,אך יש מרכיב קריטי לא פחות בשגרה היומיומית שלנו המשפיע הן על המשקל והן על בריאותינו - השתייה. מתברר כי משקאות מסוימים מכילים כמות רבה כל כך של סוכר, שהם מעלים משמעותית את כמות הקלוריות אותה אנו צורכים מידי יום.

כמה קלוריות יש במשקאות שאנו שותים?

  • כוס מים בטעמים = 30 קלוריות, 1.5 כפיות סוכר.
  • כוס מיץ טבעי = 100-137 קלוריות, 5 כפיות סוכר.
  • כוס מיץ מתרכיז = 88-120 קלוריות.
  • כוס שוקו מאבקה = כ- 200 קלוריות, 10 כפיות סוכר.
  • קפה הפוך קטן = כ- 200 קלוריות.
  • כוס משקה מוגז = 80 קלוריות, 4 כפיות סוכר.
  • פחית = 140 קלוריות, 8-10 כפיות סוכר.
  • כוס תה קר בטעמים = 70 קלוריות, 3.5 כפיות סוכר (165 קלוריות בבקבוק).
  • כוס או בקבוק מים = 0 קלוריות, 0 כפיות סוכר!

כמה קלוריות יש במה שאתם שותים | Water Blog

כיצד תימנעו מצריכת קלוריות לא רצויות במשקאות השונים?

  1. הפחיתו את כמות הקפה שאתם שותים ביום ועברו לקפה המבוסס על מים ולא רק על חלב.
  2. במקום מים בטעמים, מזגו כוס מים מבר המים תמי4 ושדרגו אותה עם פלחי לימון, תפוז או תפוח.
  3. את אבקת השוקו המוכן החליפו באבקת קקאו טבעית, ואת השוקו הכינו בעיקר על בסיס מים עם כמות מופחתת של חלב.
  4. במקום בקבוקי תה קר, מזגו לעצמכם קנקני מים מבר המים תמי4 והוסיפו ., עלי מרווה ונענע, ואם אתם ממש צריכים משהו מתוק - נגיעה קטנה של דבש.

כיצד תימנעו מצריכת קלוריות לא רצויות

הטיפ האחרון שלנו הוא הטיפ האפקטיבי ביותר, אך גם הפשוט ביותר: הרבו לשתות מים! עם בר המים תמי4 תוכלו ליהנות ממים מסוננים, טעימים והכי חשוב - טבעיים ונקיים מסוכר.

לרכישה