דילוג לתוכן העיקרי

אורח חיים בריא לילדים: איך מתחילים?
מה הקשר בין שתיית מים לאורח חיים בריא? מה מסתתר במשקאות שלכם? צפו הקשר בין שתיית מים לתזונה בריאה בקרב ילדים הקשר בין שתיית מים למניעת השמנת יתר בקרב ילדיכם זהירות, מתוק לפניך: הסכנות בשתיית משקאות ממותקים רוצים שינוי: למה ואיך לעבור ממשקאות ממותקים למים? החוק היבש: איך לטפל ולמנוע התייבשות בקרב ילדים? איך מקפידים על תזונת הילדים בבית הספר? אמא, אבא, כואב לי: איך לטפל ולמנוע כאבי ראש אצל ילדים? 5 דברים שלא ידעתם על משקאות ממותקים חכמים בשמש - כך תהנו ותשמרו על עצמכם בעונה האהובה ביותר על הישראלים איך שומרים על העור מפני השמש? קבלו 5 טיפים פעילויות הספורט שיעשו לכם את הקיץ 8 טיפים לשמירה על המשקל בתקופת החגים הטיפים שאתם חייבים לקרוא לפני שאתם מתחילים לרוץ מדריך: כך תשמרו על הבריאות במהלך החורף 5 שייקים בריאים וקלים להכנה 6 יתרונות לשתיית מים עם לימון כך תימנעו ממשקל עודף בחג לקראת החזרה ללימודים: 6 טיפים לתזונה נכונה בבית הספר 5 טיפים לשמירה על המשקל בחג החנוכה אורח חיים בריא לילדים: איך מתחילים? הסוד נחשף: 7 דרכים שיגרמו לכם לרצות להיכנס לכושר כך תהפכו את הדיאטה שלכם להצלחה מסחררת כל הטיפים להליכה נכונה ובריאה פילאטיס מזרן או מכשירים? 5 טיפים שיעזרו לכם לשמור על הדיאטה כל מה שלא ידעתם על משקאות אנרגיה איך תדעו כמה סוכר יש במשקאות שלכם? לכבוד השנה החדשה: הרגלים שנרצה להיפטר מהם והרגלים חדשים שכדאי לנו לאמץ לא רק נזקי השמש: כל מה שאתם צריכים לדעת על אמצעי הזהירות בים אחת ולתמיד: האם זה לא בריא לשתות בזמן האוכל? חשיבות שתיית מים במהלך ההיריון מה קורה בגוף כששותים רק מים? מה הזמן הכי טוב לשתות מים? אז מה אם קר: למה דווקא בחורף חשוב לשתות מים? החורף מגיע: כיצד שתיית מים יכולה לסייע לנו להתמודד עם התקררויות? לא תאמינו כמה קלוריות יש במה שאתם שותים ההשפעות של שתיית מים על העור הסוכרים השקטים: הקלוריות שמגיעות אל גופנו בלי שנשים לב חשיבות שתייה לאחר הלידה: לאשה המיניקה וליילוד כמה צריך לשתות כשמתאמנים? לא תאמינו כמה סוכר יש בשתייה שלכם למה כדאי לכם לשתות מים לפני השינה? כך נלחמים בעולם במשקאות ממותקים בלי סוכר: תוספות טבעיות למשקאות חמים 10 טיפים לאורח חיים בריא איך זוכרים לשתות מים בקיץ?
בריאות
מאת: צוות הבלוג
תאריך: 11/08/2016

אורח חיים בריא לילדים: איך מתחילים?

כולנו רוצים שהילדים שלנו יאכלו בריא, ישתו רק מים ויתעמלו, אבל איך מעלים אותם על המסלול? לפניכם טיפים שעושים את כל ההבדל

זה לא סוד שההשמנה בימינו הפכה למגיפה של ממש, במיוחד בקרב ילדים. דור הוואטסאפ והאפליקציות בקושי יודע מה זה מחבואים ותופסת, ומצד שני צורך מזון מהיר ועתיר סוכר.
אז מה עושים? איך מונעים מהילדים להשמין ומעלים אותם על מסלול של אורח חיים בריא? הנה כמה טיפים לתחילת הדרך – אמנם קטנים, אבל שעושים את כל ההבדל.

 

1.להקפיד על שנת לילה מספקת

שנת לילה טובה ורציפה היא הבסיס לאורח חיים בריא: מגיל שנתיים עד 6 הפעוט צריך 11 שעות שינה בלילה. מגיל 7 עד 12 צריך 10 שעות שינה, ובגיל ההתבגרות יש צורך ב- 9 שעות שינה בממוצע. לשינה תפקיד חשוב בגדילה ובהתפתחות, כמו גם ביכולת לשמור על הריכוז הנדרש בבית הספר. כמו כן, מחקרים גילו שמשך זמן שינה קצר מהמומלץ, מהווה גורם מספר 1 להשמנה. ובכל זאת הנתונים מראים שילדים ובני נוער ישנים פחות מהמומלץ, וחבל. מה עושים? מכבים את הטלוויזיה כשעה לפני זמן השינה; מפחיתים מזונות המכילים קפאין משעות אחר הצהריים, כמו שוקולד, תה ושוקו; ומקפידים על כך שהילד ייכנס למיטה בכל יום בשעה קבועה.

שנת לילה מספקת

 

רוצים לקבל הצעה אטרקטיבית לבר המים תמי4? הקליקו כאן >>

2.לא לאכול מול הטלוויזיה

אחד הגורמים המרכזיים להשמנה הוא אכילה מול הטלוויזיה: מסתבר שכשאנחנו אוכלים כבדרך אגב בלי להיות מרוכזים באוכל, כמויות המזון גדלות ואפילו מוכפלות. גם ההרגל לנשנש מול המסך לא בדיוק תורם לבריאות. אז החליטו על כלל בבית: אוכלים ליד שולחן בלבד, וכשמתחשק נשנוש - מכינים צלחת ירקות או פירות.
אורח חיים בריא לילדים

 

3. להכין לבד ארטיקים ושלוקים

המרענן הרשמי של הקיץ יכול להיות הרבה יותר בריא ואפילו מזין - אם מכינים אותו לבד. פשוט לוקחים פירות, מועכים בבלנדר, מוסיפים קרח – והופ, למקפיא למשך הלילה.

להכין לבד ארטיקים בריאים

 

4.לאמץ אגוזים ושקדים כחטיף

כשמדברים על שומנים בריאים, לזה בדיוק מתכוונים. אגוזים ושקדים מכילים סידן, ויטמין C, ברזל, ושלל חומצות שומן חיוניות. כדי לקבל מהשקדים והאגוזים את הערך התזונתי במלואו, מומלץ להשרות אותם למשך הלילה בכלי זכוכית, ולאכול למחרת.

אגוזים כחטיף

 

5. לוותר על המעלית

אלא אם אתם גרים בקומה 20, אין שום סיבה להשתמש במעלית. שננו לעצמכם: מעלית היא פינוק מיותר של העולם המערבי, על כן הרגילו את הילדים וגם את עצמכם לעלות ולרדת במדרגות – וכולכם תרוויחו.

לוותר על המעלית

 

6. להימנע ממשקאות ממותקים

בכוס של משקה ממתוק יש בממוצע 4 כפיות סוכר. מעבר לכך, לשתייה ממותקת או מוגזת ישנה השפעה שלילית על הבריאות, כיוון שהיום מוסיפים למשקאות הללו פרוקטוז, שהוא סוכר תעשייתי שהגוף לא יודע להתמודד איתו. לכן, אם צריך לבחור רק דבר אחד מתוך רשימת הטיפים, התחילו בשתיית מים. בהצלחה!

 

לרכישה