דילוג לתוכן העיקרי

5 טיפים לשמירה על המשקל בחג החנוכה
מה הקשר בין שתיית מים לאורח חיים בריא? מה מסתתר במשקאות שלכם? צפו הקשר בין שתיית מים לתזונה בריאה בקרב ילדים הקשר בין שתיית מים למניעת השמנת יתר בקרב ילדיכם זהירות, מתוק לפניך: הסכנות בשתיית משקאות ממותקים רוצים שינוי: למה ואיך לעבור ממשקאות ממותקים למים? החוק היבש: איך לטפל ולמנוע התייבשות בקרב ילדים? איך מקפידים על תזונת הילדים בבית הספר? אמא, אבא, כואב לי: איך לטפל ולמנוע כאבי ראש אצל ילדים? 5 דברים שלא ידעתם על משקאות ממותקים חכמים בשמש - כך תהנו ותשמרו על עצמכם בעונה האהובה ביותר על הישראלים איך שומרים על העור מפני השמש? קבלו 5 טיפים פעילויות הספורט שיעשו לכם את הקיץ 8 טיפים לשמירה על המשקל בתקופת החגים הטיפים שאתם חייבים לקרוא לפני שאתם מתחילים לרוץ מדריך: כך תשמרו על הבריאות במהלך החורף 5 שייקים בריאים וקלים להכנה 6 יתרונות לשתיית מים עם לימון כך תימנעו ממשקל עודף בחג לקראת החזרה ללימודים: 6 טיפים לתזונה נכונה בבית הספר 5 טיפים לשמירה על המשקל בחג החנוכה אורח חיים בריא לילדים: איך מתחילים? הסוד נחשף: 7 דרכים שיגרמו לכם לרצות להיכנס לכושר כך תהפכו את הדיאטה שלכם להצלחה מסחררת כל הטיפים להליכה נכונה ובריאה פילאטיס מזרן או מכשירים? 5 טיפים שיעזרו לכם לשמור על הדיאטה כל מה שלא ידעתם על משקאות אנרגיה איך תדעו כמה סוכר יש במשקאות שלכם? לכבוד השנה החדשה: הרגלים שנרצה להיפטר מהם והרגלים חדשים שכדאי לנו לאמץ לא רק נזקי השמש: כל מה שאתם צריכים לדעת על אמצעי הזהירות בים אחת ולתמיד: האם זה לא בריא לשתות בזמן האוכל? חשיבות שתיית מים במהלך ההיריון מה קורה בגוף כששותים רק מים? מה הזמן הכי טוב לשתות מים? אז מה אם קר: למה דווקא בחורף חשוב לשתות מים? החורף מגיע: כיצד שתיית מים יכולה לסייע לנו להתמודד עם התקררויות? לא תאמינו כמה קלוריות יש במה שאתם שותים ההשפעות של שתיית מים על העור הסוכרים השקטים: הקלוריות שמגיעות אל גופנו בלי שנשים לב חשיבות שתייה לאחר הלידה: לאשה המיניקה וליילוד כמה צריך לשתות כשמתאמנים? לא תאמינו כמה סוכר יש בשתייה שלכם למה כדאי לכם לשתות מים לפני השינה? כך נלחמים בעולם במשקאות ממותקים בלי סוכר: תוספות טבעיות למשקאות חמים 10 טיפים לאורח חיים בריא איך זוכרים לשתות מים בקיץ?
בריאות
מאת: צוות הבלוג
תאריך: 08/12/2016

5 טיפים לשמירה על המשקל בחג החנוכה

חג החנוכה, טעים ככל שיהיה, הוא אויבם המושבע של שומרי המשקל והנמנעים ממטוגנים. למרבה הפתעה, ישנן דרכים גם ליהנות ממאכלי החג המסורתיים וגם לשמור על המשקל והבריאות. כך תעשו זאת נכון

חנוכה הוא אחד החגים האהובים על עם ישראל, חובב החגים והמזון עתיר הקלוריות. שמונה ימים של הדלקת נרות, סופגניות ולא מעט מסיבות, קשה שלא לאהוב וליהנות. עם זאת, חנוכה הוא חג מאוד לא פשוט עבור שומרי משקל. קודם כל, הוא מתרחש בחורף, עונה בה הרעב מוגבר בכל מקרה. כמו כן, החג כולל שפע של אירועים משרדיים, כינוסים משפחתיים, חגיגות בגני הילדים ומסיבות אצל חברים מהכיתה.

שני מאכלי הדגל של חנוכה, סופגניות ולביבות, ידועים כעתירי קלוריות וכאלו שללא ספק עלולים לגרום לשמונה ימים של רגשות אשמה והשמנה. למרות זאת, ישנן דרכים להצליח לשמור על המשקל גם בחנוכה ואפילו לאכול סופגנייה או שתיים תוך כדי ושימו לב, גם ליהנות מהן. ריכזנו עבורכם חמישה טיפים חשובים בעזרתם תוכלו לשמור על המשקל גם בחג החנוכה המתקרב.

 

1. הגיעו שבעים

על מנת למנוע אכילה ללא שליטה, עלינו לשלוט בכמויות האכילה שלנו באירועי החג שנגיע אליהם. זה בסדר לאכול סופגנייה אחת, מן הסתם, אך הריח המשכר ולעתים גם לחץ חברתי, עלולים לגרום לנו לאכול כמות גדולה הרבה יותר. הסוד הוא להגיע לאירוע הדלקת נרות במשרד, או בבית עם המשפחה, שבעים ככל האפשר. רצוי לאכול ארוחה קטנה כשעתיים לפני האירוע, פרי או פרוסת לחם עם גבינה, אפילו עשרה שקדים יעשו את העבודה.

פירות וירקות

 

2. שתו הרבה מים

חשיבות שתיית המים בחג היא גבוהה מאוד. ראשית, כפי שכבר הזכרנו, בחורף אנשים שותים פחות מים ולכן רצוי להקפיד בכל מקרה על שתייה מרובה. שנית, אחת המטרות בשמירה על המשקל היא לגרום לגוף להסתגל בחזרה לשתיית כמות גדולה של מים. גם אם אתם לא צמאים והפה שלכם לא ייבש, עליכם לעשות זאת "בכוח" מתוך הבנה כי הדבר חשוב ויתרום להצלחת תהליך השמירה על המשקל. התחילו מחמש כוסות מים ביום ועלו בהדרגה. קבעו לעצמכם שאחרי כל סופגניה או לביבה, אתם שותים כוס מים אחת לפחות.

שתו מים

 

3. תכננו את היום

מוזמנים להדלקת נרות במשרד אחר הצהריים ומיד לאחר מכן למסיבת חג בערב? לא בטוחים איך תעמדו בכל הפיתויים  שתפגשו לאורך הדרך? אין טעם להיכנס לפאניקה. תכננו את היום מראש והכל יעבור בשלום. הפכו את ארוחת הצהריים שלכם לארוחה קלה יותר ואת ארוחת הערב לארוחה הגדולה ביום, וכך הימנעו מאכילת שתי ארוחות גדולות ביום.

תכננו את היום

 

4. בחרו את הסופגנייה הנכונה

כאמור, לאכול במהלך החג סופגנייה או אפילו שתיים, זה ממש לא אסון. אבל אם כבר לחרוג ממנהגי התזונה והדיאטה השגרתיים, פעלו בחכמה בין אין סוף סוגי הסופגניות, בחרו את סופגניית החלומות שלכם ותאכלו אותה בהנאה. כך תוכלו להבטיח לעצמכם גם הנאה וגם תחושה של שליטה ובחירה.

בחרו את הסופגנייה הנכונה

 

5. עשו פעילות ספורטיבית

אם אתם הורים לילדים, נצלו את החופשה מבתי הספר וצאו עם הילדים לפעילות ספורטיבית. במידה ואתם סובלים ממחסור קל במוטיבציה עקב מזג האוויר הקריר, פשוט תייצרו לכם אחת כזו. האזינו לשירים שממלאים אתכם באנרגיה חיובית, התלבשו בהתאם וצרו קשר עם אנשים המהווים השראה עבורכם.

 

חג שמח, טעים ומאוזן לכולנו!

לרכישה