דילוג לתוכן העיקרי

מה הקשר בין שתיית מים לאורח חיים בריא?
מה הקשר בין שתיית מים לאורח חיים בריא? מה מסתתר במשקאות שלכם? צפו הקשר בין שתיית מים לתזונה בריאה בקרב ילדים הקשר בין שתיית מים למניעת השמנת יתר בקרב ילדיכם זהירות, מתוק לפניך: הסכנות בשתיית משקאות ממותקים רוצים שינוי: למה ואיך לעבור ממשקאות ממותקים למים? החוק היבש: איך לטפל ולמנוע התייבשות בקרב ילדים? איך מקפידים על תזונת הילדים בבית הספר? אמא, אבא, כואב לי: איך לטפל ולמנוע כאבי ראש אצל ילדים? 5 דברים שלא ידעתם על משקאות ממותקים חכמים בשמש - כך תהנו ותשמרו על עצמכם בעונה האהובה ביותר על הישראלים איך שומרים על העור מפני השמש? קבלו 5 טיפים פעילויות הספורט שיעשו לכם את הקיץ 8 טיפים לשמירה על המשקל בתקופת החגים הטיפים שאתם חייבים לקרוא לפני שאתם מתחילים לרוץ מדריך: כך תשמרו על הבריאות במהלך החורף 5 שייקים בריאים וקלים להכנה 6 יתרונות לשתיית מים עם לימון כך תימנעו ממשקל עודף בחג לקראת החזרה ללימודים: 6 טיפים לתזונה נכונה בבית הספר 5 טיפים לשמירה על המשקל בחג החנוכה אורח חיים בריא לילדים: איך מתחילים? הסוד נחשף: 7 דרכים שיגרמו לכם לרצות להיכנס לכושר כך תהפכו את הדיאטה שלכם להצלחה מסחררת כל הטיפים להליכה נכונה ובריאה פילאטיס מזרן או מכשירים? 5 טיפים שיעזרו לכם לשמור על הדיאטה כל מה שלא ידעתם על משקאות אנרגיה איך תדעו כמה סוכר יש במשקאות שלכם? לכבוד השנה החדשה: הרגלים שנרצה להיפטר מהם והרגלים חדשים שכדאי לנו לאמץ לא רק נזקי השמש: כל מה שאתם צריכים לדעת על אמצעי הזהירות בים אחת ולתמיד: האם זה לא בריא לשתות בזמן האוכל? חשיבות שתיית מים במהלך ההיריון מה קורה בגוף כששותים רק מים? מה הזמן הכי טוב לשתות מים? אז מה אם קר: למה דווקא בחורף חשוב לשתות מים? החורף מגיע: כיצד שתיית מים יכולה לסייע לנו להתמודד עם התקררויות? לא תאמינו כמה קלוריות יש במה שאתם שותים ההשפעות של שתיית מים על העור הסוכרים השקטים: הקלוריות שמגיעות אל גופנו בלי שנשים לב חשיבות שתייה לאחר הלידה: לאשה המיניקה וליילוד כמה צריך לשתות כשמתאמנים? לא תאמינו כמה סוכר יש בשתייה שלכם למה כדאי לכם לשתות מים לפני השינה? כך נלחמים בעולם במשקאות ממותקים בלי סוכר: תוספות טבעיות למשקאות חמים 10 טיפים לאורח חיים בריא איך זוכרים לשתות מים בקיץ?
בריאות
מאת: צוות הבלוג
תאריך: 26/11/2019

מה הקשר בין שתיית מים לאורח חיים בריא?

שתיית מים בכמות מספקת עוזרת לשמור על אורח חיים בריא, תעזור להאצת מטבוליזם ולירידה במשקל. לפניכם מתכון לאורח חיים בריא

מאז שנולדנו אנחנו רגילים לשמוע את אמא ואבא, לפעמים גם את סבתא, מעודדים אותנו לשתות מים. בבית הרבה יותר קל לנו לעמוד במשימה הכי פשוטה בדרך לשמור על אורח חיים בריא: שתיית מים.

אז קצת עובדות: כ- 60% ממשקל הגוף שלנו מורכב מנוזלים. בכל יום בשבוע, כזה שלא כולל פעילות גופנית מאומצת, אנחנו מאבדים בממוצע כ- 4.5 ליטרים של נוזלי גוף.

אורח חיים בריא ומחזוריות תקינה 

איך כל זה קורה? למשל בזיעה, בהטלת שתן ואפילו סתם בנשימה. ממש כך – בכל רגע נתון מתאדים נוזלים מהגוף שלנו. אותם מומלץ למלא קודם כל במים - נוזל המלכים של הגוף.

הגוף שלנו צריך את הנוזלים הללו בחזרה, כדי שכל התאים והאיברים ימשיכו לתפקד בצורה המיטבית. תשאלו כמעט כל רופא והוא יגיד לכם: אין כמו שתיית מים להנעת המחזוריות בגוף ולשמירה על גוף ואורח חיים בריא.

אם אתם מוסיפים פעילות ספורטיבית ומאמץ במכון הכושר, בסטודיו או בעבודה, אתם צריכים לתגבר עוד יותר את שתיית המים שלכם. החזרה של המים לאיברים היא חיונית עבור כולנו בשביל תפקוד תקין.

שתיית מים נכונה תתרום לבריאותכם, ותעזור לכם לשמור על אורח חיים נכון. שתייה נכונה של מים תעזור לכם לצמצם את המשקאות המסוכרים והלא בריאים ועקב כך את כמות הקלוריות הנכנסת לגופכם ותעזור בשמירה על משקל

אידאלי והורדה במשקל לאלו מאיתנו הסובלים ממשקל יתר.

שתיית מים לאורך שעות היום עוזרת בהאצת המטבוליזם שלנו, ומעניקה לגוף את האנרגיה החיונית לו לשמירה על אורח חיים בריא ונכון. מעבר לכך שהיא כמובן גם יכולה לעזור לפתור בעיות בריאות שונות.

אורח חיים בריא והקשר לשתיית מים

לחצו כאן ל-10 טיפים לאורח חיים בריא >>

 

ספורטאים כבר יודעים – לשתות יותר מים במיוחד באימון

היכולת לבצע אימונים אתלטיים עשויה לרדת גם כתוצאה מהתייבשות קטנה של הגוף, ולכן חשוב לשתות מים. אפילו אובדן של שני אחוזים ממשקל הגוף בנוזלים, עשוי לפגוע בביצועים עד לרמה של 25%. ספורטאים,

גם שאינם מקצועיים, יודעים שחשוב לשלב שתיית מים יחד עם האימונים.  ברור שאנשים נבדלים זה מזה בגודל גופם וצורכיהם, אבל שתיית מים היא הכרח משותף לכולם על מנת לשמור על אורח חיים בריא. 

 

בעיות רפואיות ? שתיית מים עשויה לפתור אותן

שתיית מים בכמות מספקת יכולה לעזור גם למגר בעיות רפואיות מסוימות. אחת הבעיות שעלולים לסבול ממנה אנשים הממעטים בשתיית מים הינה אבנים בכליות. הכליות זקוקות לנוזלים במיוחד במזג אוויר חם,

ומיעוט של שתיית מים עלולה להוביל לבעיות רפואיות בכליות. גם בעיות בבטן יכולות להיפתר על ידי שתיית מים נכונה – מכיוון שהמים הם כמעין המטאטא של המעיים, והמים דואגים שהמעיים ימשיכו לתפקד כראוי.

אם אתם במקרה סובלים מבחילות או כאבי ראש, לפני שאתם לוקחים תרופה להקלה בכאב– שתו מים. לפעמים זה יכול לפתור לכם את הבעיה.

 

אז בשורה התחתונה – כמה מים כדאי לשתות?

בשביל זה יש את מחשבון המים שלנו – שיעזור לכם לדעת כמה כוסות מים כדאי לכם לשתות בכל יום.

עם קרח, עם לימון, בלי קרח או סתם ככה במהלך היום: ברי המים תמי4 מספקים מים איכותיים וטעימים לאורך כל שעות היממה לשמירה על אורח חיים בריא.

קראו כאן על אורח חיים בריא לילדים >>

לרכישה

whatsapp icon