דילוג לתוכן העיקרי

למה כדאי לכם לשתות מים לפני השינה?
הסוד נחשף: 7 דרכים שיגרמו לכם לרצות להיכנס לכושר כך תהפכו את הדיאטה שלכם להצלחה מסחררת 10 טיפים לאורח חיים בריא בלי סוכר: תוספות טבעיות למשקאות חמים כך נלחמים בעולם במשקאות ממותקים למה כדאי לכם לשתות מים לפני השינה? לא תאמינו כמה סוכר יש בשתייה שלכם כמה צריך לשתות כשמתאמנים? הסוכרים השקטים: הקלוריות שמגיעות אל גופנו בלי שנשים לב ההשפעות של שתיית מים על העור לא תאמינו כמה קלוריות יש במה שאתם שותים אחת ולתמיד: האם זה לא בריא לשתות בזמן האוכל? לא רק נזקי השמש: כל מה שאתם צריכים לדעת על אמצעי הזהירות בים לכבוד השנה החדשה: הרגלים שנרצה להיפטר מהם והרגלים חדשים שכדאי לנו לאמץ איך תדעו כמה סוכר יש במשקאות שלכם? כל מה שלא ידעתם על משקאות אנרגיה 5 טיפים שיעזרו לכם לשמור על הדיאטה פילאטיס מזרן או מכשירים? כל הטיפים להליכה נכונה ובריאה אורח חיים בריא לילדים: איך מתחילים? 5 טיפים לשמירה על המשקל בחג החנוכה מה הקשר בין שתיית מים לאורח חיים בריא? לקראת החזרה ללימודים: 6 טיפים לתזונה נכונה בבית הספר כך תימנעו ממשקל עודף בחג 6 יתרונות לשתיית מים עם לימון 5 שייקים בריאים וקלים להכנה מדריך: כך תשמרו על הבריאות במהלך החורף הטיפים שאתם חייבים לקרוא לפני שאתם מתחילים לרוץ 8 טיפים לשמירה על המשקל בתקופת החגים פעילויות הספורט שיעשו לכם את הקיץ איך שומרים על העור מפני השמש? קבלו 5 טיפים חכמים בשמש - כך תהנו ותשמרו על עצמכם בעונה האהובה ביותר על הישראלים 5 דברים שלא ידעתם על משקאות ממותקים אמא, אבא, כואב לי: איך לטפל ולמנוע כאבי ראש אצל ילדים? איך מקפידים על תזונת הילדים בבית הספר? החוק היבש: איך לטפל ולמנוע התייבשות בקרב ילדים? רוצים שינוי: למה ואיך לעבור ממשקאות ממותקים למים? זהירות, מתוק לפניך: הסכנות בשתיית משקאות ממותקים הקשר בין שתיית מים למניעת השמנת יתר בקרב ילדיכם החורף מגיע: כיצד שתיית מים יכולה לסייע לנו להתמודד עם התקררויות? אז מה אם קר: למה דווקא בחורף חשוב לשתות מים? מה הזמן הכי טוב לשתות מים? מה קורה בגוף כששותים רק מים? חשיבות שתיית מים במהלך ההיריון חשיבות שתייה לאחר הלידה: לאשה המיניקה וליילוד הקשר בין שתיית מים לתזונה בריאה בקרב ילדים מה מסתתר במשקאות שלכם? צפו
בריאות
מאת: צוות הבלוג
תאריך: 22/04/2018

למה כדאי לכם לשתות מים לפני השינה?

כולנו יודעים שמים הם המשקה הבריא ביותר שזמין עבורנו, ולבטח שמעתם על שלל יתרונותיהם הבריאותיים. מה שלא כולם יודעים, הוא שמאוד מומלץ לשתות מים לפני השינה! בואו ננסה להבין למה?

שתיית מים לפני שהולכים לישון הוא אחד המעשים היותר בריאים שאפשר לעשות. כשאנחנו שותים מים לפני השינה, אנחנו מסייעים לגוף שלנו לשמור על עצמו ב-6 או 7 השעות הבאות ומזינים אותו בנוזלים שהוא איבד במהלך היום, וגם לא יקבל במהלך הלילה. יתר על כן, המים שנשתה לפני השינה מקלים על הלב לשלוח דם מחומצן וטרי לאיברי הגוף שלנו בזמן שאנחנו ישנים, ובכך עשויים למנוע בעיות בריאותיות שיכולות להתרחש בלילה. כמו כן, שתיית מים קרירים לפני השינה מאפשרת לגוף שלנו לנוח כמו שצריך במהלך הלילה, ולהקל על חידוש המצברים.

מים לפני השינה מסייעים לשרוף קלוריות

מים לפני השינה מסייעים לשרוף קלוריות!

היתרונות של שתיית כוס מים לפני השינה לא עוצרים כאן. למעשה, נראה כי שתיית מים לפני שנרדמים מסייעת לגוף שלנו לשרוף יותר קלוריות במהלך הלילה - כל עוד המים קרים. הסיבה לכך היא כי הגוף שלנו נדרש להתאמץ יותר בכדי לחמם את עצמו, מה שמגביר את המטבוליזם ושורף קלוריות. נכון, בלילה אנחנו לא מכניסים לגוף קלוריות - ומכאן אף ניתן להבין שהקלוריות הנשרפות הן הקלוריות העודפות שיש לנו בגוף. כמו כן, שתיית מים פושרים לפני השינה מסייעת לגוף שלנו לנקות את עצמו מרעלים ומטיבה עם תהליכי העיכול, מה שעשוי להפחית כאבים או מיחושים בבטן. שכן, מים הם חומר טבעי ומנקה.

 

שתיית מים מאזנת

נתון מעניין נוסף על שתיית מים לפני השינה קשור לאיזון כללי של החומרים המזינים, המינרלים והויטמנים הקיימים אצלנו בגוף. שתיית מים לפני השינה מטיבה עם רמות האנרגיה שלנו, ההורמונים והשרירים ומייצרת לנו איזון נכון בזמן השינה, מה שיבטיח לנו לקום חזקים ורעננים.

שתיית מים מאזנת

לסיכום, מיותר לציין שהמים חיוניים לגוף שלנו. כשאנחנו לא שותים מספיק אנחנו מרגישים חלשים, עייפים, רעבים יותר - ואף עלולים לסבול משלל תסמינים שאינם בהכרח נראים לעין. שתיית מים חיונית למצב הרוח שלנו ולמצב הפיזיולוגי שלנו, ובכדי לשמור על רעננות הגוף ואף למנוע תסמינים כמו כאבי ראש, התעלפויות, התייבשויות ועוד - חשוב מאוד לשתות מים, גם לפני השינה.

עם ברי המים תמי4 כל המשפחה שותה יותר מים, ועכשיו עם מטהר המים מייז-המתקדם בעולם תיהנו ממים איכותיים יותר, צלולים יותר וטעימים יותר.

לרכישה