דילוג לתוכן העיקרי

כך תימנעו ממשקל עודף בחג
הסוד נחשף: 7 דרכים שיגרמו לכם לרצות להיכנס לכושר כך תהפכו את הדיאטה שלכם להצלחה מסחררת 10 טיפים לאורח חיים בריא בלי סוכר: תוספות טבעיות למשקאות חמים כך נלחמים בעולם במשקאות ממותקים למה כדאי לכם לשתות מים לפני השינה? לא תאמינו כמה סוכר יש בשתייה שלכם כמה צריך לשתות כשמתאמנים? הסוכרים השקטים: הקלוריות שמגיעות אל גופנו בלי שנשים לב ההשפעות של שתיית מים על העור לא תאמינו כמה קלוריות יש במה שאתם שותים אחת ולתמיד: האם זה לא בריא לשתות בזמן האוכל? לא רק נזקי השמש: כל מה שאתם צריכים לדעת על אמצעי הזהירות בים לכבוד השנה החדשה: הרגלים שנרצה להיפטר מהם והרגלים חדשים שכדאי לנו לאמץ איך תדעו כמה סוכר יש במשקאות שלכם? כל מה שלא ידעתם על משקאות אנרגיה 5 טיפים שיעזרו לכם לשמור על הדיאטה פילאטיס מזרן או מכשירים? כל הטיפים להליכה נכונה ובריאה אורח חיים בריא לילדים: איך מתחילים? 5 טיפים לשמירה על המשקל בחג החנוכה מה הקשר בין שתיית מים לאורח חיים בריא? לקראת החזרה ללימודים: 6 טיפים לתזונה נכונה בבית הספר כך תימנעו ממשקל עודף בחג 6 יתרונות לשתיית מים עם לימון 5 שייקים בריאים וקלים להכנה מדריך: כך תשמרו על הבריאות במהלך החורף הטיפים שאתם חייבים לקרוא לפני שאתם מתחילים לרוץ 8 טיפים לשמירה על המשקל בתקופת החגים פעילויות הספורט שיעשו לכם את הקיץ איך שומרים על העור מפני השמש? קבלו 5 טיפים חכמים בשמש - כך תהנו ותשמרו על עצמכם בעונה האהובה ביותר על הישראלים 5 דברים שלא ידעתם על משקאות ממותקים אמא, אבא, כואב לי: איך לטפל ולמנוע כאבי ראש אצל ילדים? איך מקפידים על תזונת הילדים בבית הספר? החוק היבש: איך לטפל ולמנוע התייבשות בקרב ילדים? רוצים שינוי: למה ואיך לעבור ממשקאות ממותקים למים? זהירות, מתוק לפניך: הסכנות בשתיית משקאות ממותקים הקשר בין שתיית מים למניעת השמנת יתר בקרב ילדיכם החורף מגיע: כיצד שתיית מים יכולה לסייע לנו להתמודד עם התקררויות? אז מה אם קר: למה דווקא בחורף חשוב לשתות מים? מה הזמן הכי טוב לשתות מים? מה קורה בגוף כששותים רק מים? חשיבות שתיית מים במהלך ההיריון חשיבות שתייה לאחר הלידה: לאשה המיניקה וליילוד הקשר בין שתיית מים לתזונה בריאה בקרב ילדים מה מסתתר במשקאות שלכם? צפו
בריאות
מאת: צוות הבלוג
תאריך: 26/03/2018

כך תימנעו ממשקל עודף בחג

מצות עם שוקולד, מצות בלי שוקולד, קניידלך, מצברייט, ארוחות משפחתיות כל יומיים, פסח הוא ללא ספק חג עתיר קלוריות שעולה לכל אחד מאיתנו בממוצע, בין 2 ל-3 קילוגרמים. רוצים לשמור על עצמכם מפני המשקל העודף בחג? הנה כמה טיפים ששווה לאמץ

לפני שאתם קוראים את הטיפים שיעזרו לכם לא להשמין במהלך החג, זכרו כי באופן כללי מאוד חשוב להימנע מדיאטות "כסאח". דיאטות קיצוניות בדרך כלל לא צולחות ואף מביאות עימן אכילת יתר כפיצוי. במקום להסתבך עם דיאטות כושלות - פשוט אמצו כמה כללים שיעשו לגוף שלכם טוב:

הרבו בפעילות גופנית

לאחר החג וכמובן במהלכו, השתדלו שלא לוותר על פעילות גופנית. גם כשאוכלים יותר מבדרך כלל, אפשר ״להתקזז״ על הקלוריות העודפות בזכות הוצאת אנרגיה מוגברת, מה שקורה כשאנחנו עושים ספורט

לא לוותר על פעילות גופנית

הכינו אוכל מאודה

השתדלו להעדיף שיטות בישול עם מעט שמן, ללא מוצרים מעובדים ועם כמה שיותר רכיבים בעלי ערך תזונתי: ירקות מאודים, בשר או דגים בתנור או על הגריל, בישול בסירי לחץ וכו׳. ידעתם שכל כף שמן מוסיפה לארוחה בממוצע כ-70 קלוריות?

עוד משהו שיעזור לבישול – בר המים תמי4 PRIMO CONNECT, מאפשר הרתחה מרחוק באמצעות הסמארטפון >>

 

היפרדו מהמשקאות הממותקים

זה לא חדש שהקשר בין צריכת משקאות ממותקים להשמנה הוא קשר חזק ומוכח. מעבר לסכנות הבריאותיות להן יכולה להביא שתיית משקאות ממותקים, כמו הגברת הסיכוי להתייבשות, עליה בלחץ הדם, היחלשות העצמות, עייפות ועוד - חשוב לזכור כי ברמת הדיאטה, אם רוצים להיפטר ממשקל עודף כדאי להתחיל קודם כל בהפחתת השתייה הממותקת

נשנשו משהו קליל ובריא

שימו לב כי במהלך החג אנחנו מתרגלים לאכול יותר מבדרך כלל, ולכן הצורך שלנו לאכול יותר במהלך היום גדל בהתאם. כדי לחזור לשגרת תזונה מאוזנת ובריאה, הימנעו מאכילת יתר והיעזרו בפירות כנשנוש בין הארוחות. פירות כארוחות ביניים הם דרך מצוינת לאזן את הנוזלים בגוף, לסייע למערכת העיכול ובעיקר - להתחמק ממזונות כבדים ומשמינים

נשנשו משהו קליל ובריא

הקפידו על ארוחות בוקר

לעתים, נדמה שאם דוחים את ארוחת הבוקר יש פחות תיאבון במהלך כל היום. אולם בפועל, ההפך הוא הנכון. מסתבר שאנשים המקפידים על אכילת ארוחת בוקר באופן קבוע, נהנים לרב מחילוף חומרים מהיר שמסייע רבות לתהליכי הורדה במשקל

שתו כמה שיותר מים

הרבו לשתות מים לפני ארוחות החג, במהלכן ובאופן כללי לאורך כל שעות היום. שתיית מים מסייעת לתהליכי העיכול שלנו ומאיצה את פעילות הקיבה, ולפי מחקר שהתבצע באוניברסיטת ברמינגהאם - גם עוזרת לרדת במשקל. המחקר מצא כי שתיית מים לפני ובמהלך האוכל תרמה לנחקרים להוריד בממוצע כ-4 קילו יותר לעומת הנחקרים שלא הרבו לשתות מים

שתו כמה שיותר מים

 

רוצים להגדיל את כמות המים שאתם שותים? התחילו לשתות מים טעימים יותר! עם ברי המים תמי4 תיהנו ממים מרעננים וטעימים לאורך כל שעות היום, מה שיעזור לכם להוריד את המשקל העודף בקלות רבה יותר

חג שמח משטראוס מים! הקליקו כאן ותתחדשו בבר מים תמי4 לקראת האביב >>

 

לרכישה