דילוג לתוכן העיקרי

כך תימנעו ממשקל עודף בחג
מה הקשר בין שתיית מים לאורח חיים בריא? מה מסתתר במשקאות שלכם? צפו הקשר בין שתיית מים לתזונה בריאה בקרב ילדים הקשר בין שתיית מים למניעת השמנת יתר בקרב ילדיכם זהירות, מתוק לפניך: הסכנות בשתיית משקאות ממותקים רוצים שינוי: למה ואיך לעבור ממשקאות ממותקים למים? החוק היבש: איך לטפל ולמנוע התייבשות בקרב ילדים? איך מקפידים על תזונת הילדים בבית הספר? אמא, אבא, כואב לי: איך לטפל ולמנוע כאבי ראש אצל ילדים? 5 דברים שלא ידעתם על משקאות ממותקים חכמים בשמש - כך תהנו ותשמרו על עצמכם בעונה האהובה ביותר על הישראלים איך שומרים על העור מפני השמש? קבלו 5 טיפים פעילויות הספורט שיעשו לכם את הקיץ 8 טיפים לשמירה על המשקל בתקופת החגים הטיפים שאתם חייבים לקרוא לפני שאתם מתחילים לרוץ מדריך: כך תשמרו על הבריאות במהלך החורף 5 שייקים בריאים וקלים להכנה 6 יתרונות לשתיית מים עם לימון כך תימנעו ממשקל עודף בחג לקראת החזרה ללימודים: 6 טיפים לתזונה נכונה בבית הספר 5 טיפים לשמירה על המשקל בחג החנוכה אורח חיים בריא לילדים: איך מתחילים? הסוד נחשף: 7 דרכים שיגרמו לכם לרצות להיכנס לכושר כך תהפכו את הדיאטה שלכם להצלחה מסחררת כל הטיפים להליכה נכונה ובריאה פילאטיס מזרן או מכשירים? 5 טיפים שיעזרו לכם לשמור על הדיאטה כל מה שלא ידעתם על משקאות אנרגיה איך תדעו כמה סוכר יש במשקאות שלכם? לכבוד השנה החדשה: הרגלים שנרצה להיפטר מהם והרגלים חדשים שכדאי לנו לאמץ לא רק נזקי השמש: כל מה שאתם צריכים לדעת על אמצעי הזהירות בים אחת ולתמיד: האם זה לא בריא לשתות בזמן האוכל? חשיבות שתיית מים במהלך ההיריון מה קורה בגוף כששותים רק מים? מה הזמן הכי טוב לשתות מים? אז מה אם קר: למה דווקא בחורף חשוב לשתות מים? החורף מגיע: כיצד שתיית מים יכולה לסייע לנו להתמודד עם התקררויות? לא תאמינו כמה קלוריות יש במה שאתם שותים ההשפעות של שתיית מים על העור הסוכרים השקטים: הקלוריות שמגיעות אל גופנו בלי שנשים לב חשיבות שתייה לאחר הלידה: לאשה המיניקה וליילוד כמה צריך לשתות כשמתאמנים? לא תאמינו כמה סוכר יש בשתייה שלכם למה כדאי לכם לשתות מים לפני השינה? כך נלחמים בעולם במשקאות ממותקים בלי סוכר: תוספות טבעיות למשקאות חמים 10 טיפים לאורח חיים בריא איך זוכרים לשתות מים בקיץ?
בריאות
מאת: צוות הבלוג
תאריך: 26/03/2018

כך תימנעו ממשקל עודף בחג

מצות עם שוקולד, מצות בלי שוקולד, קניידלך, מצברייט, ארוחות משפחתיות כל יומיים, פסח הוא ללא ספק חג עתיר קלוריות שעולה לכל אחד מאיתנו בממוצע, בין 2 ל-3 קילוגרמים. רוצים לשמור על עצמכם מפני המשקל העודף בחג? הנה כמה טיפים ששווה לאמץ

לפני שאתם קוראים את הטיפים שיעזרו לכם לא להשמין במהלך החג, זכרו כי באופן כללי מאוד חשוב להימנע מדיאטות "כסאח". דיאטות קיצוניות בדרך כלל לא צולחות ואף מביאות עימן אכילת יתר כפיצוי. במקום להסתבך עם דיאטות כושלות - פשוט אמצו כמה כללים שיעשו לגוף שלכם טוב:

הרבו בפעילות גופנית

לאחר החג וכמובן במהלכו, השתדלו שלא לוותר על פעילות גופנית. גם כשאוכלים יותר מבדרך כלל, אפשר ״להתקזז״ על הקלוריות העודפות בזכות הוצאת אנרגיה מוגברת, מה שקורה כשאנחנו עושים ספורט

לא לוותר על פעילות גופנית

הכינו אוכל מאודה

השתדלו להעדיף שיטות בישול עם מעט שמן, ללא מוצרים מעובדים ועם כמה שיותר רכיבים בעלי ערך תזונתי: ירקות מאודים, בשר או דגים בתנור או על הגריל, בישול בסירי לחץ וכו׳. ידעתם שכל כף שמן מוסיפה לארוחה בממוצע כ-70 קלוריות?

עוד משהו שיעזור לבישול – בר המים תמי4 PRIMO CONNECT, מאפשר הרתחה מרחוק באמצעות הסמארטפון >>

 

היפרדו מהמשקאות הממותקים

זה לא חדש שהקשר בין צריכת משקאות ממותקים להשמנה הוא קשר חזק ומוכח. מעבר לסכנות הבריאותיות להן יכולה להביא שתיית משקאות ממותקים, כמו הגברת הסיכוי להתייבשות, עליה בלחץ הדם, היחלשות העצמות, עייפות ועוד - חשוב לזכור כי ברמת הדיאטה, אם רוצים להיפטר ממשקל עודף כדאי להתחיל קודם כל בהפחתת השתייה הממותקת

נשנשו משהו קליל ובריא

שימו לב כי במהלך החג אנחנו מתרגלים לאכול יותר מבדרך כלל, ולכן הצורך שלנו לאכול יותר במהלך היום גדל בהתאם. כדי לחזור לשגרת תזונה מאוזנת ובריאה, הימנעו מאכילת יתר והיעזרו בפירות כנשנוש בין הארוחות. פירות כארוחות ביניים הם דרך מצוינת לאזן את הנוזלים בגוף, לסייע למערכת העיכול ובעיקר - להתחמק ממזונות כבדים ומשמינים

נשנשו משהו קליל ובריא

הקפידו על ארוחות בוקר

לעתים, נדמה שאם דוחים את ארוחת הבוקר יש פחות תיאבון במהלך כל היום. אולם בפועל, ההפך הוא הנכון. מסתבר שאנשים המקפידים על אכילת ארוחת בוקר באופן קבוע, נהנים לרב מחילוף חומרים מהיר שמסייע רבות לתהליכי הורדה במשקל

שתו כמה שיותר מים

הרבו לשתות מים לפני ארוחות החג, במהלכן ובאופן כללי לאורך כל שעות היום. שתיית מים מסייעת לתהליכי העיכול שלנו ומאיצה את פעילות הקיבה, ולפי מחקר שהתבצע באוניברסיטת ברמינגהאם - גם עוזרת לרדת במשקל. המחקר מצא כי שתיית מים לפני ובמהלך האוכל תרמה לנחקרים להוריד בממוצע כ-4 קילו יותר לעומת הנחקרים שלא הרבו לשתות מים

שתו כמה שיותר מים

 

רוצים להגדיל את כמות המים שאתם שותים? התחילו לשתות מים טעימים יותר! עם ברי המים תמי4 תיהנו ממים מרעננים וטעימים לאורך כל שעות היום, מה שיעזור לכם להוריד את המשקל העודף בקלות רבה יותר

חג שמח משטראוס מים! הקליקו כאן ותתחדשו בבר מים תמי4 לקראת האביב >>

 

לרכישה