דילוג לתוכן העיקרי

פעילויות הספורט שיעשו לכם את הקיץ
מה הקשר בין שתיית מים לאורח חיים בריא? מה מסתתר במשקאות שלכם? צפו הקשר בין שתיית מים לתזונה בריאה בקרב ילדים הקשר בין שתיית מים למניעת השמנת יתר בקרב ילדיכם זהירות, מתוק לפניך: הסכנות בשתיית משקאות ממותקים רוצים שינוי: למה ואיך לעבור ממשקאות ממותקים למים? החוק היבש: איך לטפל ולמנוע התייבשות בקרב ילדים? איך מקפידים על תזונת הילדים בבית הספר? אמא, אבא, כואב לי: איך לטפל ולמנוע כאבי ראש אצל ילדים? 5 דברים שלא ידעתם על משקאות ממותקים חכמים בשמש - כך תהנו ותשמרו על עצמכם בעונה האהובה ביותר על הישראלים איך שומרים על העור מפני השמש? קבלו 5 טיפים פעילויות הספורט שיעשו לכם את הקיץ 8 טיפים לשמירה על המשקל בתקופת החגים הטיפים שאתם חייבים לקרוא לפני שאתם מתחילים לרוץ מדריך: כך תשמרו על הבריאות במהלך החורף 5 שייקים בריאים וקלים להכנה 6 יתרונות לשתיית מים עם לימון כך תימנעו ממשקל עודף בחג לקראת החזרה ללימודים: 6 טיפים לתזונה נכונה בבית הספר 5 טיפים לשמירה על המשקל בחג החנוכה אורח חיים בריא לילדים: איך מתחילים? הסוד נחשף: 7 דרכים שיגרמו לכם לרצות להיכנס לכושר כך תהפכו את הדיאטה שלכם להצלחה מסחררת כל הטיפים להליכה נכונה ובריאה פילאטיס מזרן או מכשירים? 5 טיפים שיעזרו לכם לשמור על הדיאטה כל מה שלא ידעתם על משקאות אנרגיה איך תדעו כמה סוכר יש במשקאות שלכם? לכבוד השנה החדשה: הרגלים שנרצה להיפטר מהם והרגלים חדשים שכדאי לנו לאמץ לא רק נזקי השמש: כל מה שאתם צריכים לדעת על אמצעי הזהירות בים אחת ולתמיד: האם זה לא בריא לשתות בזמן האוכל? חשיבות שתיית מים במהלך ההיריון מה קורה בגוף כששותים רק מים? מה הזמן הכי טוב לשתות מים? אז מה אם קר: למה דווקא בחורף חשוב לשתות מים? החורף מגיע: כיצד שתיית מים יכולה לסייע לנו להתמודד עם התקררויות? לא תאמינו כמה קלוריות יש במה שאתם שותים ההשפעות של שתיית מים על העור הסוכרים השקטים: הקלוריות שמגיעות אל גופנו בלי שנשים לב חשיבות שתייה לאחר הלידה: לאשה המיניקה וליילוד כמה צריך לשתות כשמתאמנים? לא תאמינו כמה סוכר יש בשתייה שלכם למה כדאי לכם לשתות מים לפני השינה? כך נלחמים בעולם במשקאות ממותקים בלי סוכר: תוספות טבעיות למשקאות חמים 10 טיפים לאורח חיים בריא איך זוכרים לשתות מים בקיץ?
בריאות
מאת: צוות הבלוג
תאריך: 13/06/2017

פעילויות הספורט שיעשו לכם את הקיץ

הקיץ ממש עוד רגע כאן, ואחרי שנחנו כל החורף הגיע הזמן להכין את הגוף לעונת הים! למי מכם שלא מתחבר לריצות ארוכות או חדרי כושר, יצאנו לבדוק אילו אפשרויות אלטרנטיביות יכולות להכניס אתכם לגזרה. קבלו רשימה ספורטיבית במיוחד:

1.וואטס - סאפ?

גלישת סאפ היא אחד מענפי הספורט הטרנדים ביותר כיום. מדובר בספורט ימי שמקורו בגלישת גלים, כאשר במהלכו עומדים על גלשן וחותרים באמצעות משוט. הפעילות מתקיימת ממש על המים, ומתאימה לכל הגילאים. היא עובדת על בניית שריר, יציבה וחיטוב - ונחשבת למהנה ומרגיעה במיוחד.

מדד הדופק - איטי

2. איתמר מטפס על קירות: וגם אתם יכולים!

טיפוס קירות הוא ספורט אתגרי בו מטפסים באמצעות אחיזות באבנים על קירות מיוחדים. הטיפוס מחולק לרמות קושי שונות התלויות בשטח האחיזה ובשיפוע של המסלול. הענף התפתח מטיפוס מצוקים ולאחר שהפך נפוץ באירופה ובצפון אמריקה כעת הוא חודר אט אט לישראל.

מדד הדופק - בינוני

5 פעילויות ספורטיביות אלטרנטיביות - כיף להיכנס לכושר

 

3. סוס מנצח לא מחליפים -

TRX !

ה-TRX הוא אימון רצועות ייחודי אשר הומצא על ידי חייל מארינס שלא יכול היה לעשות כושר בגלל היעדר משקולות על הספינה בה שהה. הוא המציא תרגילי כוח בהם הגוף קשור לרצועות ומשקל הגוף הוא למעשה המשקולת! ומאז ועד היום מדובר באחד האימונים האהובים, המחטבים והמהנים ביותר בעולם!

מדד הדופק – בינוני

5 פעילויות ספורטיביות אלטרנטיביות - כיף להיכנס לכושר

 

4. פוצ׳יוולי - גם לשחק וגם להרזות!

הפוצ׳יוולי, הוא משחק כדור שמקורו בברזיל במהלכו משחקים עם הרגליים והראש בלבד. במהלך המשחק, בכל קבוצה יש שני שחקנים אשר מטרתם היא לגרום לכדור לפגוע בקרקע של הקבוצה היריבה. את הפוצ׳יוולי אפשר לשחק כמעט בכל חוף בישראל, ולהשיל דרכו כמות רבה של קלוריות.

5 פעילויות ספורטיביות אלטרנטיביות - כיף להיכנס לכושר

מדד הדופק – גבוה

5. יוגה - לחיטוב הגוף והנפש 

רבים סבורים כי היוגה היא ההפך הגמור מפעילות ספורטיבית. אמנם היא מתקיימת באווירה רגועה ושקטה, אולם היא עובדת על כוח, סיבולת גופנית, מסת שריר וגמישות בדומה לאימוני ספורט מוכרים (ויש הטוענים כי אף יותר!). מחפשים שעת אימון שגם תרגיע וגם תחטב אתכם? היוגה היא בדיוק בשבילכם!

מדד הדופק – איטי

5 פעילויות ספורטיביות אלטרנטיביות - כיף להיכנס לכושר

לסיכום, זכרו כי לא משנה באיזו פעילות בחרתם - במהלך כל אימון גופני יש לצרוך מים בכדי למנוע סחרחורות, חולשה וכאבי שרירים. מלאו לפני האימון בקבוק DRINKOUT מבר המים תמי4, והבטיחו לעצמכם שעת כושר איכותית ובטוחה!

לרכישה